Sari direct la conținut

20 de tineri pot fi promotori ai democrației în cadrul proiectului GenerationEU

HotNews.ro
GenerationEU editia a saptea, Foto: Parlamentul European
GenerationEU editia a saptea, Foto: Parlamentul European

Tinerii cu vârsta cuprinsă între 18-30 de ani, cetăţeni ai Uniunii Europene, membri ai asociaţiilor de tineret care doresc să se implice în promovarea valorilor europene în comunităţile lor se pot înscrie în cea de-a șaptea ediție a proiectului #GenerationEU.

Astfel, Biroul Parlamentului European în România, alături de partenerii săi – Group of the European Youth for Change (GEYC) și Institutul European din România (IER), invită tinerii cu vârste cuprinse între 18 și 30 de ani să aplice la cea de-a şaptea ediţie a #GenerationEU – Promotori ai democraţiei europene, care se desfăşoară în format hibrid în perioada martie – noiembrie 2021.

Ediția cu numărul 7 a proiectului #GenerationEU: Promotori ai democrației europene va aduce împreună 20 de tineri care doresc să se implice în promovarea valorilor europene în comunitățile locale și care au un cuvânt de spus în ceea ce privește viitorul Uniunii Europene.

Obiectivul principal al acestei ediții este acela de a promova în mediul online importanța Uniunii Europene în Statele Membre și beneficiile apartenenței la UE în comunitățile locale, în contextul „Conferinței privind Viitorul Europei”.

Profilul Promotorului democrației europene

  • Vârstă cuprinsă între 18 și 30 de ani;
  • Este cetățean european/rezident al Uniunii Europene;
  • Este membru al unei asociații de tineret, studențești sau al unui grup informal care desfășoară acțiuni cu și pentru tineri;
  • Este nerăbdător să promoveze democrația europeană și să organizeze acțiuni de comunicare pentru promovarea beneficiilor apartenenței la UE în comunitățile locale.

Ce oferă participarea la proiectul #GenerationEU?

  • Oportunitatea pentru tinerii selectaţi să se implice în viaţa civică europeană, de a aduce o schimbare în comunităţile locale şi de a organiza propria acţiune online de comunicare pe teme europene.
  • Ediţia de anul acesta aduce promotorilor selectaţi şi 8 ateliere online de informare şi de competențe, susținute de experți în domeniu:
  • Atelier Management de Proiect și atelier Social Media – Gabriel Brezoiu, manager general GEYC
  • Atelier Informații despre UE și Instituţii europene – Bianca Toma, membru în Consiliul Director Centrul Roman de Politici Europene – CRPE
  • Atelier Storytelling și UE – Georgiana Ilie, senior editor Decât o Revistă
  • Atelier Combaterea Dezinformării în UE – Ioana Avădani, președinte Centrul pentru Jurnalism Independent – CJI
  • Atelier Dicție și Public Speaking – Aurelian Ciocan, profesor de dicție și discurs Proful de dictie
  • Atelier Conținut Video – Oana Tache , creator @Lumea lu’ Tache
  • Atelier Creare de Podcast-uri – Alin Gabriel Grămescu, preşedinte Station Europe
  • Oportunitatea de a acumula experiență în cadrul unui proiect european dedicat tinerilor din România;
  • Ocazia de a cunoaşte alți tineri cu interese similare și de a dezvolta colaborări pe termen lung;
  • Posibilitatea de a dialoga cu reprezentanţii României în Parlamentul European pe teme de actualitate şi de interes pentru tine;
  • Posibilitatea de a participa la singurul Forum al Democrației Europene din România, dedicat tinerilor.

Înscriere și participare

Termenul limită pentru înscriere este 10 martie 2021, ora 23:59, prin completarea formularului de înscriere.

Toate detaliile legate de proiect şi despre modul în care tinerii pot participa pot fi consultate aici, iar înscrierile, până pe 10 martie aici, prin completarea formularului de candidatură.

ARHIVĂ COMENTARII
Beer-gummy-bear • 2023-07-25 20:02:03
Costul lucrarii este de fapt o mare necunoscuta! Din cate am inteles eu, aici vorbim doar de primul tronson. Mai urmeaza achizitia trenurilor, care nu "vor circula" neaparat la 90 de secunde, aceasta este capacitatea maxima a sistemului de control al traficului. Daca ne uitam doar putin mai atent vedem ca apare si capacitatea de 15200 de pasageri in discutie! iar la 540 pasageri/tren, inseamna o frecventa de 2 minute, dar asta la niste garnituri de dimensiunea unor tramvaie! Deci luand in calcul costul trenurilor, costul etapei 2 si toate scumpirile inevitabile de pe parcurs, sa dai 3 miliarde de euro pt o linie de tramvai e nebunie! Poti face 300km de autostrada de banii astia!
3 4
Man nix • 2023-07-26 09:47:25
Si cu ce ar ajuta traficul din Cluj cei 300 km de autostrada?
2 1
Beer-gummy-bear • 2023-07-26 13:58:57
Poftim mentalitatea clujana in "splendoarea" ei! Dar de ce trebuie sa fie totul despre Cluj? N si NE tarii nu merita? Uite ce trebuia facut: "aflăm de la primarul Emil Boc că nu sunt bani europeni pentru tot proiectul și că etapa 1 care beneficiază de fonduri europene nu include și ocolirea celei mai mari și mai aglomerate comune din România, Florești” https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-25973925-probleme-pentru-centura-cluj-drumul-expres-a3-tureni-proiectele-ramas-blocate-sertare.htm "Clujul a avut șansa în 2015 ca acest plan de mobilitate să fie făcut de firma Arup. Un simplu Google o să vă lase cu gura căscată. Această firmă este Dumnezeul ingineriei..." Urmeaza>
1 1
Beer-gummy-bear • 2023-07-26 14:08:58
"...au lucrat la proiecte de genul tunelului de sub Canalul Mânecii sau podului Millau din Franța. Ei, în 2015, au indicat tramvaiul ca fiind legătura care rezolvă problema în și pentru Florești raportat la perspective inclusiv pe termen mediu și lung, iar toată extinderea rețelei de tramvaie ar fi costat cam cât o stație de metrou, fără tunel, fără trenuri, numai stația" Vezi articolul cu titlul: "Spitalul și Metroul. Cârtițele s-au apucat de cele mai mari proiecte de infrastructură ale Clujului" Daca faceau sosea de centura, prelungeau tramvaiul pana in Floresti si daca faceau trenul metropolitan, nu mai era nevoie de metrou! Dar tramvaie poate avea oricine si egoul clujan ar fi suferit!
1 1
INTERVIURILE HotNews.ro