Sari direct la conținut

Cine bate candidatul Antenei 3

HotNews.ro
Dan Tapalaga, Foto: Hotnews
Dan Tapalaga, Foto: Hotnews

Cu Gabriela Vranceanu Firea candidat la primaria Capitalei, Liviu Dragnea si-a facut un calcul corect. In varianta alegerilor organizate intr-un singur tur, exista sansele bune de a cuceri Primaria Bucurestiului. Mergand pe liste separate, ALDE si Calin Popescu Tariceanu au calculat si ei corect. Impusca mai multe voturi separat decat impreuna cu PSD. Pe mana lor, dispareau in timp. Singurii care au socotit prost pana acum „operatiunea candidatul” sunt liberalii, care l-au schimbat pe Cristian Busoi cu Ludovic Orban. De ce se dovedeste acum o miscare cam neinspirata?

Pentru dreapta, linia de campanie ar trebui sa fie de acum foarte clara. Liberalii nu se vor bate la Bucuresti cu PSD-ul, ci cu Antena 3 si Dan Voiculescu. Inainte de a fi omul partidului, Firea este un produs TV. Subliniez, in acest moment dreapta se bate la Bucuresti cu un post de televiziune si parintele Antenelor aflat la inchisoare, nu cu un partid. Pe Firea si Voiculescu ii leaga o lunga relatie de afaceri si au cultivat bune relatii si dupa plecarea fostei jurnaliste din televiziune in politica.

Dar PNL-ul de acum nu se poate bate in mod credibil cu Antena 3 si Voiculescu din foarte multe motive. In primul rand, Ludovic Orban, este un abonat al televiziunii. N-are nici cea mai mica problema sa o frecventeze, desi nu castiga absolut nimic din asta, dimpotriva. Coniventa cu Gadea, Ciuvica si invitatii lor arata ingrozitor pentru publicul de dreapta, dezgustat de spectacolul compromisului cu raul si mizeria morala. Apoi, accesul la un public mai mare – atata cat este – nu le aduce un vot in plus. Votantii Atenei 3 nu vor ezita niciodata intre Firea si Orban.

Acum vad si liberalii cat de toxic se dovedesti a fi pactul cu diavolul. Mai pot ataca fara menajamente candidatul unei televiziuni pe care au cultivat-o cand publicul lor le cerea s-o ocoleasca? Unde mai pun ca si presedintele Klaus Iohannis se bucura de serviciile ei iar cand e cazul sare in apararea Antenei 3. Sa ne intelegem: Ludovic Orban nu are nici o sansa daca se amageste ca poate mentine bune relatii cu Gadea&co dar in acelasi timp se lupta credibil cu Firea, candidat asociat suta la suta cu postul de televiziune.

Liberalii au intr-un fel noroc ca PSD le ofera gratis munitie si o linie de atac, fara de care erau in mare dificultate. Am auzit intr-o seara un liberal tipand disperat chiar la Antena 3 ca orice vot pentru alte partide decat PNL reprezinta un vot pentru PSD. Replica unui pesedist din studio, cred ca Nicolae Banicioiu, a fost dezarmanta: „Dar cand negociati cu noi in 2012 candidaturile in USL cum era? PSD nu mai reprezenta un pericol pentru democratie?” Foarte corecta observatia. Exact aici se ineaca liberalii la aceste alegeri: nu-si mai pot mobiliza electoratul cu lozinci anti-pesediste. S-ar face iremediabil de ras.

Chiar daca s-a opus formarii USL, Ludovic Orban tot nu poate convinge pe nimeni cu discurs anti-pesedist. Repet, lupta lui de azi incolo este cu esenta raului, incarnata in acest moment de o televiziune si parintele ei spiritual, condamnat ca a prejudiciat statul de vreo 100 de milioane de euro. Ma indoiesc profund ca, dupa atatea prezente in studioul Antenelor, Orban va avea curajul si puterea de convingere sa intoarca armele.

In varianta unui singur tur de scrutin, liberalii nu par sa aiba in acest moment decat varianta unui candidat din afara partidului. Liberalii au inchis deja orice negociere cu Nicusor Dan, anuntand ca ar accepta sa fie sustinuti de acesta din urma, nu invers. Apoi, din cate aud, liberalii au tatonat propria „varianta Firea”, fara succes insa.

In disperare de cauza, cativa se uita pur si simplu la Calin Popescu Tariceanu de la ALDE, dar asta ar insemna refacerea USL pe fata cu efecte dezastruoase. In fine, altii se roaga in gand sa candideze insusi premierul Ciolos, dar sansele tind spre zero. Pe scurt, liberalii au pornit pe culoarul gresit in cursa pentru primarie. Daca inteleg sa-si adapteze rapid strategia, sansele nu sunt cu totul pierdute. Inca mai este timp pentru a evita o infrangere rasunatoare.

Toate sondajele de opinie o dau in acest moment pe Gabriela Firea castigatoare in varianta alegerilor dintr-un singur tur. Nici o surpriza. Nu are adversar pe stanga, pe cand voturile dreptei se faramiteaza intre PNL, ALDE, USB-ul lui Nicusor Dan, M10-le lui Macovei. In treacat fie spus, fostul presedinte a ramas fara vehiculul numit Miscarea Populara la locale, dupa ce Curtea de Apel a respins definitiv inscrierea noului nume in registrul partidelor. Ramane insa cu PMP-ul conceput pentru Udrea. Chiar si in aceste conditii, discutia despre candidatura lui Traian Basescu la primaria Capitalei se inchide aici. Fostul presedinte va privi alegerile locale de pe tusa ocupat cu salvarea Elenei Udrea si cu atacarea justitiei. Foarte putin probabil sa intre in lupta electorala.

Revenind, asa arata spectul politic pe dreapta: faramitat, cu orgolii imposibil de armonizat, pe cand stanga defileaza la pas cu un singur candidat avand in spate un partid bine organizat si un puternic aparat de propaganda in spate. Prin urmare, singura solutie rezonabila pare sa fie in acest moment un candidat puternic si credibil din afara PNL. Nu stiu daca Nicusor Dan ar fi o solutie, dar merita cantarita cu atentie.

In interior, optiunile s-au epuizat. Nici in situatia pur teoretica (dar inca posibila) in care se revine la alegeri in doua tururi, calculele nu difera foarte mult. Fara un candidat din afara partidului, pe liberali ii asteapta o infrangere usturatoare. Pierderea Bucurestiului inseamna mult din perspectiva simbolica, cu efecte dramatice asupra alegerilor generale din noiembrie.

In tot cazul, oferta politica a marilor partide pentru Bucuresti arata cel putin indoielnic. In aceste conditii, n-ar fi de mirare ca rata absenteismului sa fie printre cele mai mari din ultimii ani, in caz ca tabla de sah va ramane cu piesele asezate in formatia de acum.

ARHIVĂ COMENTARII
pathfinder • 2016-03-18 18:27:22
Eu!
8 24
king david hotel • 2016-03-18 18:56:23
e atat de usor!! Si nici nu sunt obligat sa ma uita la B1! Iar ”amenintarea” cu Voiculescu? Pare ca e mai puternic si periculos in inchisoare decat cand era liber.
5 25
Susufler0 • 2016-03-18 20:44:33
decat atunci cand e in libertate, nicio grija, o sa va serveasca Justitia dupa cum va doriti : n-o sa mai iasa Felix de la mititica, pt ca o sa-l ajunga din urma dosarul Santajul si, uite-asa,o sa devina tot mai puternic, din ce in ce mai puternic.
3 24
zzztop • 2016-03-19 00:12:41
E singurul care poate avea crestere organica. Daca PNL,PMP si M10 inteleg asta si-l sustin fara nici un fel de conditii ar fo bine pentru Bucuresti. Daca nu, candidatii lor or sa ia mai putin decat Nicusor Dan si o sa trecem la un Bucuresti si mai kitch-os si corput decat acum cu Firea la butoane.
13 27
ColonelTurcescu • 2016-03-19 13:16:04
Dar de ce trebuie sa mobilizeze PNL-ul electoratul cu lozingi anti PSD ? Nu au nimic de oferit si singurul mod prin care pot sa castige niste alegeri sunt prin teama si frica de PSD ? E o strategie eficienta, iar alegerile au demonstrat-o in ultimii 8 ani, dar este ceva constructiv, sau destructiv pentru Romania ?
5 8
Impotriva prostiei din tara • 2016-03-19 21:34:34
M10 nu mai exista, Nicusor Dan e o frectie liberala la un picior independent, PMP e singura solutie Pentru ca daca nu era Traian Basescu nu eram in UE, nu aveam DNA, nu erau americanii aici la Deveselu sa ne apere si Tapalaga sa ne injure!
9 11
king david hotel • 2016-03-20 13:39:04
si distribuitoare de ciocolata la inundatii. Si pantofi cu toc, pentru doamnele ramase fara casa!
2 2
eu sunt • 2016-03-21 09:34:03
oameni... fara Base eram ... ce sa mai... de fapt nu eram
1 1
ipolitic • 2016-03-18 19:06:54
si RAI bate clar A3
3 21
rov • 2016-03-18 18:37:36
sa vedem daca suntem normali. Daca nu, sa ne ia cineva in subordine, ca nu suntem capabili de organizare ca stat.
7 34
pathfinder • 2016-03-18 18:41:25
Io mi-s normal. Pentru ailalti, mai ales aia de voteaza pesede, nu bag mana-n foc.
5 34
king david hotel • 2016-03-18 18:58:22
dar e mai usor sa crezi in conspiratii, marionete, oameni di spate etc! Pe bune, chiar ati uitat cat de ridicol era Voiculescu? Ce platitudini debita? Ce limbaj de lemn avea?
6 12
un domn • 2016-03-19 09:52:05
vine santaju RCS ca un tsunami de un deceniu...acest varan este un Visinescu si Ficior la un loc al Democratiei post 89, implicit nu contopirea pedepselor celor doi, ci insumarea pedepselor celor doi Tortionari este Potrivita varanului
5 15
real politik • 2016-03-18 18:47:29
Pai daca mai era Udrea ministresa pe Firea o batea candidatul B1TV. Nu are contracandidat madam Firea ,dreapta e divizata in timp ce PSD UNPR ALDE voteaza acelasi candidat. Titlul corect era "Cum se bat intrei ei contracandidatii lui Firea"
14 25
Parzivall • 2016-03-18 23:34:12
Pardon, cu matroana.
6 16
Ochii_pe_voi • 2016-03-20 08:50:00
Stie cineva oare cum se numeste cel care a reusit sa divizeze dreapta atât de eficient? Cin' sa fie?
3 0
real politik • 2016-03-20 12:16:58
Inca din anul 1990 cand existau 2 partide de dreapta PNL si PNTCD si un singur FDSN . Dar un singur om a pus piatra de temelie la divizarea dreptei Basescu care a dus la distrugerea dreptei ,certuri nescarsite in Conventia democrata doar pentru acapararea puterii.,se uita cam repede ca Basescu l-a mazilit pe Petre Roman distrugand PD si odata cu asta a dorit si distrugera CDR ca sa guverneze doar el zeul.
4 1
Ciobanul Bucur • 2016-03-18 18:52:13
In sfarsit, luati in serios ceea ce eu am spus-o de zeci de ori pe acest site, inclusiv mai jos, la articolul d-lui Pantazi: A3 conduce in fapt Romania, prin puterea malefica a haitei de mari profesionisti ai manipularii de acolo. Singura cale de a-i mai lua din putere e o campanie zilnica de demontare punctuala a celor mai subtile procedee de manipulare folosite de haita. Dar cine sa aiba curajul de a porni un razboi contra lor? Eu m-as incumeta, daca imi veti da posibilitatea. (Aflu cu satisfactie ca CSM i-a reclamat la CNA tocmai pentru ca manipuleaza).
9 34
Trojan.H • 2016-03-18 19:08:04
PSD, PNL, etc = Mafia. Nicusor Dan = Super dubios. Ciucu = sanse 2% In mod normal as fi votat Ciucu, dar de data asta voi vota Firea/Mafia/Antena3. Daca-i bal, bal sa fie!
34 10
un domn • 2016-03-18 19:42:52
cu Fierea mai rau "decat" Phonta & Dragnea comp...va fi Olimpiada Municipala a Minciunilor
8 26
alecu77 • 2016-03-18 20:21:19
Chiar dacă iau respins atunci PMP din cauza numelui, putea să-și înregistreze o sută de partide între timp cu alte denumiri, cu câte trei semnături...
8 8
king david hotel • 2016-03-18 21:26:50
decat sa ia un scor jenant, mai bine pozeaza in victima ”sistemului” ca sa spuna dupa aceea: le-a fost frica sa nu ies primar cu 90%....
14 12
Susufler0 • 2016-03-18 23:31:17
PMP !
3 18
Gustav555 • 2016-03-18 20:45:02
Pana nu demult, Gadea ii facea o propaganda desantata si gretoasa tocmai nevolnicului Busoi. Muuult peste favorurile catre Firea. Deci, domnu' Tapalaga, lasati dreapta si stanga, sunt notiuni neaplicabile in Romania, este timpul sa schimbati discursul cu comunistii si anticomunistii, telul principal pentru orice partid politic e ciolanul.
5 28
Gigi Kent • 2016-03-18 21:11:41
Anul 2046. Dl Tapalaga isi scrie unul dintre ultimele sale editoriale referitoare la alegerile de la Primarie. "Candidatul PSD la primaria Capitalei a avut un prieten. Mama acestui prieten a trecut odata pe trotuar la 10 metri de Voiculescu. Nu votati acest candidat!" Cam la fel de ridicol e si acest articol. Neavand nimic concret impotriva lui Firea, Tapalaga se leaga de "proximi" si de vesnica balmajeala cu "PSD e de porc". Si cam atat.
25 16
aladdin • 2016-03-18 23:36:00
După calculele mele, în 2046 nu sunt alegeri.
5 9
un domn • 2016-03-19 09:08:41
al cultului Latrina 3, pentru el nu conteaza ciclicitatea electorala, conteaza ce mesteca pastorul
6 17
Gigi Kent • 2016-03-19 11:55:11
E lovitura ... ai calculat (2046-2016)/4 si ti-a dat cu virgula ...
10 2
Reticentul • 2016-03-18 21:13:43
8 27
Parzivall • 2016-03-18 21:40:19
ziua si cafteala ca seara nu e pe'acasa, Fierea.
13 15
oxxxxxyyyyya • 2016-03-19 09:42:17
ce o sa faca panarama asta in calitate de primar..................turuie din gura ca o moara stricata.... p.s. sper totusi ca un orban , net superior d.p.d.v. rational , va convinge electoratul anti psd.
6 18
Parzivall • 2016-03-19 16:40:09
e clar ce o sa faca, prapad.
3 12
herodot1 • 2016-03-19 17:58:28
Tare îmi place când văd cum vă vomaţi fierea şi vă încurajaţi unul pe altul cu disperare. Continuaţi-o tot aşa.
8 2
Parzivall • 2016-03-20 04:34:12
Noi nu suntem slugi de pesedei agramati, asa ca n-avem motiv.
1 6
victor L • 2016-03-18 22:06:15
vom putea observa daca alegatorii bucuresteni se deosebesc de cei din Teleorman sau de cei din Cocîrlatii din Vale :P Candidatul Latrinei 3 ar putea fi batut de o presa cu coloana vertebrala, dar cine sa fie aia? cei ce o tin gaia-matu cu Basescu dusmanul Justitiei?
9 25
Parzivall • 2016-03-18 22:47:27
Pastorului si a lui Shpagat.
7 16
dekar • 2016-03-18 23:17:12
Nu, @victor,alegatorii bucuresteni nu se deosebesc de ailalti,cu perere de rau,Si ai dreptate si cu presa si trambitza ei...
5 16
[deleted] • 2016-03-18 23:03:35
Acest comentariu a fost șters.
9 36
un domn • 2016-03-19 09:10:26
in mod Democratic, Fierea va fi acolo unde ii este locul...
5 15
[deleted] • 2016-03-19 19:14:00
Acest comentariu a fost șters.
1 5
florin • 2016-03-20 11:24:07
...era ales la fel de democratic ca Dragnea in fruntea PSD. Nu exista un al doilea candidat si lumea nu mergea sa voteze din convingere, ci cu de-a sila. Nici nu se punea problema masluirii, ca rezultatul se stia, scrutinul era formal. Acum, cel putin, avem aparenta unor alegeri democratice. Daca democratia asa e, cu toate televiziunile importante de partea gastii celei mai penale (la B1 au fost scosi Prisacariu, Sorina Matei, Puscalau, Badin, iar Orcan si Bot se mai vad doar o data pe saptamina, ba a mai aparut si un promo cu Nistorescu-Stelian Tanase, acolo unde era locul lui Liiceanu-Plesu).
1 2
Plagarus • 2016-03-19 07:07:05
Popescu Tariceanu un biet speriat penal,adapostit provizoriu in politica
3 17
Pac-pac • 2016-03-19 07:14:38
1) Sper ca Nicusor sa nu se amestece cu liberalii. Daca nu a facut-o cu resturile portocalii de la M10, sper sa nu o faca si cu grosul portocaliilor de la PNL. 2) As urina de ras daca Basescu ar repeta miscarea cu "Vin la Primarie" pentru ca...ar castiga :). Toti anti-pesedistii il vor vota, la fel si multi din PDL, care sunt de fapt pedelistii de ieri. Altfel, Firea primar este o gluma proasta care ne intoarce in timpul lui Viorel Lis.
7 15
asavreau • 2016-03-19 09:22:20
Vrem,nu vrem trebuie să ne mobilizăm să câștige L.Orban dacă nu vrem un București mizerabil și umplut de mafie.Firea vorbește de curățenie morală.dar are un suflet atât de întunecat că nu-i ajunge o viață să și-l purifice.Fără supărare,dar Nicușor Dan nu-i bun ca primar general.Un primar de sector poate era mai eficient și poate își făcea rodajul în administrarea unei localități.Prezența lui Nicușor Dan o ajută pe Firea în drumul spre Primăria Generală a Bucureștiului.Oricine vede asta și nu trebuie să ne prostim.Nicușor Dan ia din voturile lui Orban.Și jocul lui Tăriceanu are același scop.Tăriceanu știe că nu câștigă,dar poate rupe voturi de la Orban și să o avantajeze pe Firea.Nu trebuie ocolit adevărul.Trebuie spus clar cine și ce jocuri face.
7 12
XXIstCentury • 2016-03-19 11:30:22
Nu, cei care il voteaza pe ND nu il vor vota niciodata pe Orban. Pentru simplul motiv ca nu mai suporta hotii si nu mai vad deosebire intre ei - PNL, PSD aceeasi mizerie nu e doar o lozinca. SUNT aceeasi mizerie. De pilda, sunt multi (nu mai stiu exact cati) consilieri PNL in primariile din Bucuresti. Exact cate actiuni de combatere a coruptiei, a haosului din Bucuresti ati vazut din partea lor ? Au cu totul alte posibilitati de informare, acces la informatii fata de publicul larg. Dar ... au lucrat in buna armonie cu hotii. De asta votantii lui ND nu vor vota pe altcineva. Pe cand votantii PNL ... in afara de unii care au un interes personal, si PNL-istii sunt, in mare majoritate, dezgustati de partidul lor. Mai sunt alaturi de el ca parca nu e chiar ca PSD-ul, aparent. Dar si aparentele astea incep sa dispara - mariajul toxic cu PSD din timpul USL, apoi unirea cu PDL, apropierea de Antena 3 etc. O parte dintre PNL-isti cred ca au inceput sa se trezeasca si sa isi dea seama ca NU EXISTA PNL. E doar o sigla, nu mai reprezinta nimic. Tin minte si acum, un simpatizant PNL, caruia ii dadusem un flyer cu ND in 2012. Imi zicea "Da doamna, e baiat bun, dar acum trebuie sa scapam de ciuma portocalie". Intre timp, s-au unit cu "ciuma portocalie", si acum ar trebui sa lupte impotriva PSD - cu care doar ce fusesera uniti pana mai ieri in cadrul PNL. Unii simpatizanti PNL il vor vota pe ND din convingere, pentru ca s-au saturat si ei de faptul ca PNL nu mai inseamna nimic decat o gasca de hoti mai putin iscusiti la strategie ca PSD - asta e singura diferenta. Iar unii, chiar daca nu sunt convinsi de ND, ii vor da LUI votul util - pentru ca asta e realitatea, ND e mai bine plasat decat PNL. Orban ii ia din voturi, nu invers. Si cand mai multi se vor prinde de asta .... :D
7 11
deval • 2016-03-19 14:44:21
chiar si impotriva psd ! Pnl stie . Trebuiau sa faca oferta publica lui Nicusor Dan si celui de la M10 sa candideze pentru ei ! Predoiu a inteles asta ca e singurul destept de acolo !
4 2
brifcor • 2016-03-19 09:30:50
...de timpul si cerneala consumata, Dane. Bucurestiul si - la modul extins - Romania toata vor fi muuulti ani de-acum incolo ostaticii USL si ai fratiei transpartinice de borfasi care au hotarat in 1990 sa puna tara pe butuci. Orice discutie despre "confruntare" intre PSD si PNL, aversul si reversul aceleiasi monede false, este stearpa din pornire. Singura institutie care ar putea asana cat de cat mocirla clasei politice, e justitia. Dar si acolo sunt interese...
4 16
un domn • 2016-03-19 09:49:07
Indiferent daca exista interese, actiunea DNA este una salutara, indiferent daca se regleaza contabilitatea intre Securisti, important sa improspatam pretinsa politica din Romania. ideal ar fi ca cetatenii sa poata avea o lege prin care sa desfinteze partidele politice care au mai mult de 3 membri de partid penali, condamnati nu definitiv, condamnati de o prima instanta pe evaziune-corupti-trafic de influenta-si de ce nu chiar si pentru contraventii auto...altfel clasa politica nu va fi exemplu pentru alegatori
6 9
brifcor • 2016-03-21 11:01:06
Concluzia e una singura : NICIUN vot pentru USL !
0 3
deval • 2016-03-19 10:09:44
In noiembrie 2014 i-am lasat si.....si cu banii dati ! Cetatenii au dat o lovitura naprsnica unei mari parti a mafiei politice, asa-zis finantatori ! Trebuie sa ne hotaram pana atunci daca il sustinem pe Nicusor Dan sau pe cel al M10 !Pentru cetateanul onest nu poate fi alta optiune. Daca iesim la vot cu unul dintre ei, le mai aplicam o corectie(si haitei politice si facatorilor de sondaje cu raspuns platit) care poate fi un avertisment si pentru toamna !! Bunul simt poate fi si el, un bun calauzitor...
9 14
XXIstCentury • 2016-03-19 12:30:08
Il votez pe ND ca astia nu ca nu inteleg nimic, cred ca ei inteleg, oarecum, avertismentele. Doar ca nu le foloseste la nimic. Nu au cum sa le puna in aplicare. Ei au ca scop hotia, atat. Ori, daca avertismentul nostru se refera la "Ne-am saturat sa fim furati" ... ei chiar daca il inteleg, cum sa-l aplice ? Ca asta e singurul lor scop de a fi in "politica". Ei de asta sunt acolo, nu ar putea sa faca altceva, nu concep ideea asta. Nu, trebuie schimbati pur si simplu. Si luati pe rand - la locale si generale. Repet, eu il sustin pe ND, si chiar si pragmatic vorbind, in 2-3 luni, restul celor nou aparuti nu au cum sa ajunga la gradul de notorietate si incredere strans de ND in 10 ani de cand activeaza in Bucuresti. I se reproseaza lui ND orgoliul, pentru ca nu se aliaza cu ceilalti. Dar este singurul la care nu e vorba de orgoliu, ci de a pune in pericol un crez si o munca si sacrificii facute timp de 10 ani de zile ! Pur si simplu, daca, din sondaje si observatiile lui si a celor din USB, rezulta ca alianta cu M10 le va dauna la locale, nu o vor face ! Nu din orgoliu, ci din cauza ca nu isi vor sacrifica orasul si munca de ani de zile ! Nu sunt o bucuresteanca increzuta, ca vai, ce oras grozav, merita mai mult decat alte orase. Tocmai, ca nu e asa de grozav, de asta ii sustin pe cei care vor sa il schimbe. Dar Bucuresti inseamna cel putin 15% din populatia tarii ! Oricum, exista semne bune si din tara - cel putin in Iasi, stiu de o miscare locala, Pentru Iasi, care se formeaza. Le fac aia din PNL niste mizerii, si nu stiu daca vor putea sa se constituie pentru locale (desi au zis ca vor fi candida ca independenti, daca altfel nu se poate), dar nu au cum sa-i tina pana la parlamentare. Probabil sunt si in alte locuri, dar de Iasi stiu mai bine pentru ca am membri ai familiei acolo. Toate partidele curate vor putea candida si forma o forta si in Parlament, nu doar in administratia locala. In mod cert, nu vom mai avea legi date pe "sest", de pilda.
8 10
xrogo • 2016-03-19 12:01:23
cusuta cu ata alba, de a lega numele lui Firea de Voiculescu & Co.
Daca tot nu va place PSD si Firea,luptati cu arme cavaleresti domnule Tapalga,nu cu inchipuiri si insinuari ,spuneti drept cine va place,de ce va place si lasati electoratul sa aleaga,fara manipulari
13 9
T-Ora • 2016-03-19 14:07:05
Las-o domle balta cu apararea amaratei asteia de Firea! Crezi ca are nevoie sa fie asociata cu Voiculescu pentru a se trage concluzia ca e o terchea berchea? Tu i-ai vazut CV_ul? O parvenita care s-a bagat in politica pentru a parveni si mai mult. Cariera tipica de politician fara creier dar cu ifose: cu studii la facultatea de litere ( cum o fi intrat acolo ca a facut doar un licei industrial?) coana Firea face doctorat in economie! Crezi ca doctoratul ei e departe de cartile puscariasilor? Numai pentru impostura asta si oamenii ar trebui sa-si dea seama cu cine au de-a face dar parca bucurestenii s-au tampit in masa si aleg numai corupti. Va mai plangeti ca pe la tara, in fundul Modovei sau al Olteniei oamenii isi vand votul pe o punga de malai si o galeata de plastic sau pur sis implu voteaza fara sa gandeasca. Omul ala simplu, fara carte, indobitocit de viata pe care o duce nu e cu nimic mai de blamat decat un bucurestean care l-a votat pe Oprescu sau o va vota pe Firea.
6 12
king david hotel • 2016-03-19 14:37:26
http://www.mediafaxfoto.ro/Preview.aspx?Id=14259 semn ca nu e chiar tuta! Sau o fi avut vreun interes?
7 3
T-Ora • 2016-03-19 20:01:22
Si crezi ca daca a felicitat-o Manolescu pentru o carticica de versuri asta o face apta sa obtina un doctorat in economie, sau sa fie primar al capitalei? Ca sa nu mai zic ceva si despre Manolescu....
1 4
deval • 2016-03-19 14:30:08
pe cine va vota (ca si mine) dar stie ca si majoritatea celor care au votat impotriva PSD/Monta in noiembrie 2014 cu cine nu trebuie sa voteze in veci !! Nu se poate pune in aceeasi propozitie cavalerismul cu psd/pnl si mai ales firea. Daca nu stiti de ce nici cu pistolul la tampla nu as vota asa ceva, nu meritati (daca sunteti alfabetizat-si vad ca sunteti) osteneala argumentarii la care m-as incumeta decat daca as stii ca vorbesc cu un cetatean onest , care nu face parte direct sau indirect din coalitia mafiota la putere de 26 de ani !
3 2
FlorinG • 2016-03-20 13:57:09
Buba nu e cu cine voteaza Tapalaga, tu sau eu, ci ca singurul obstacol ca Firea sa ajunga la primaria capitalei era doar ea, Firea, daca refuza candidatura. Daca a acceptat e gata, asa cum a spus si autorul articolului. Toata lumea vorbeste de procente, de sanse, de partide si candidati, nimeni nu spune, insa, rapsicat ceva despre alegatori. Publicul antenist, care nu doar haita de la miting, va vota cu Firea, nehotaritii la fel, ca e frumoasa si are replica, stie sa suceasca vorbele (bine, n-a zis "iarna nu-i ca vara" sau "inima zburdalnica", dar totusi, le are cu vorbele), pe candidatii cei noi nu-i vor vota decit talibanii anti-usl, care, din pacate, nu-s destui si la vremea alegerilor parca vad ca se vor inghesui spre sectiile de votare de la Predeal si Breaza...
1 0
AliKimiku • 2016-03-19 15:45:58
Va sa zica o fosta jurnalista la AZI si cu varful de cariera la A3 nu poate fi acuzata de legaturi cu Voiculescu?
3 8
coor • 2016-03-19 13:21:18
DNA-ul , si daca vrem si noi toti !
3 9
deval • 2016-03-19 14:40:37
sa-i ignoram ! Inclusiv sa nu-i mai pomenim nici pe aici . Ei sunt uneltele mafiei/hoardei coruptilor fara frontiere si limitarea manipularii se poate face ignorandu-i total .Ei servesc pe unul dintre cei mai harnici hoti dar avand nevoie sa lucreze cu majoritati cu bani/santaj/avantaje atrag toata zgura morala si o slaiesc de sticla tv pentru cei care nu se mira ca nkvd-ul de la Baneasa le spune ca e noapte desi ei vad e zi ...
3 5
xrogo • 2016-03-19 15:33:01
Antena 3 nu se poate bate cu argumente bazate pe fapte,eventual se poate bate cu DNA,prin denunturi,ca tot am devenit o tara de delatori,denunturi pentru orice si contra oricui de la Antena!!!
4 3
un domn • 2016-03-20 13:14:01
sector 6...mesaj foarte "argumentat"....citez...ai o problema ? / vorbeshte cu Mutu" (mutu candidat P$D in sector 6....) adica...bizonii P$D daca au o problema..vorbescu cu cine ? cu mutu...
1 2
proDNA • 2016-03-20 12:32:03
SI DACA Cu un timp inainte de alegeri "nu-l mai gaseste acasa" ca e in excursie la DNA...pe so tul PANSELE prema rele ...fostul presedinte cel mai informat om din stat 10ani nu cred c-a vorbit aiurea ceva stia el macar 1%...probabil de a declarat public....
1 0
Susufler0 • 2016-03-19 16:09:43
Din pacate Fierea are prima sansa sa castige alegerile nu pt ca o va sustine Latrina 3, nu pt ca e fosta "jurnalista" la acel post iar asta ii va aduce sustinerea intregului trust si o impotrivire pe masura fata de adversarii sai. Nu. Fierea va castiga pt ca este candidatul PSD, un partid mono bloc care are competitor pe piata un PNL mai slab ca niciodata, dezbinat, fara o idee clara de campanie, cu candidati de te umfla rasul, un partid atat de putin inteligent incat nu a vazut ca Nicusor Dan este persoana cea mai de incredere dintre toti cei inscrisi in cursa. PNL trebuia sa-l sustina fara rezerve pe ND. Indiferent ca multi ar fi strambat din nas vis a vis de aceasta alaturare, pana la urma toata lumea ar fi realizat ca trebuie sa primeze pragmatismul. Asa o sa avem o primarita care, prin activitatea sa de primar, nu va face decat sa multumeasca clientela partidului si, eventual va gasi niste sedii pt firmele Patronului. Atat ! PS. Cosmica, cum sa-i spun ca sa nu-l jignesc pe DT si sa nu-mi fie blocat comentariul, cosmica... naivitatea cu care poate sa gandeasca ca Basescu fara MP dar cu PMP nu mai are nicio sansa sa faca ceva (Marinarul a aruncat acum 1 an o nada cu candidatura sa la Primarie si a reusit sa prinda cativa bibani si ceva plevusca, iar acum, unii au scapat si zic ca ei nu l-au crezut niciodata). Marunte scopuri ii mai descoperiti lui Basescu, si reintrarii sale in politica. Aproape ca incep sa cred ca si dvs tanjiti in taina, mult mai in taina decat altii, e adevarat, ca Basescu sa fie agatat de DNA. Si nu pt ca asta v-ar subiecte bomba, nu. Pur si simplu. Natura umana, nu-i asa ?
2 7
DanTeo • 2016-03-19 16:16:46
Viorel Lis. Scoala-te Bucuresti!
4 3
Maniu • 2016-03-19 16:41:33
satui de mizeria dinozaurilor, sa-l voteze pe el.
5 7
nelamurit • 2016-03-19 17:08:59
se pare ca la casele de pariuri se discuta in cat timp ajunge Firea la DNA? cota maxima e la doua luni dupa inscaunare.
3 5
un domn • 2016-03-19 19:21:05
As o vedem alaturi de Varan
1 5
taticutu • 2016-03-19 19:10:56
Ce iti e si cu Voiculescu asta ! E in tot si in toate ! Dupa cum A3 la fiecare fraza il mentioneaza pe Basescu , tot asa si DT , la fiecare articol il mentioneaza pe Voiculescu ! Dar ce inseamna un privitor de TV de dreapta ? Poate se spune... Sa-ti fie rusine Dinu Patriciu !
2 3
Parzivall • 2016-03-20 04:37:02
Acum s-a dighizat in Varan. Tu crezi ca asta cu miliardele lui Ceausescu, chiar sta si scrie carti la zuhause? Lolll, si faza cu patrichiu e slaba.
2 1
Heruvim • 2016-03-19 21:46:41
Ati uitat de Liviu Negoita. A fost un primar f. bun la Sectorul 3 - batut de USL + o confuzie marlaneasca de nume in campania lui Robert Negoita. Unii votanti din Sectorul 3 cred ca si azi se dau cu capul de pereti.
1 2
Xorciser • 2016-03-20 12:14:43
Primul mandat a fost OK, pt al doilea mandat cred ca il aduna DNA-ul curand. La pachet cu Robert. E pacat ca toata dreapta nu a fost in stare sa vina cu un candidat comun. Si in curand o sa fie prea tarziu, chiar si "candidatul providential" are nevoie de un pic de timp pentru o campanie.
1 1
Heruvim • 2016-03-20 23:10:21
La momentul asta nu mai exista candidat providential care sa nu fie cunoscut de public. De aia ziceam de de Liviu Negoita. Restul optiunilor sunt: Emil Boc :) (fara gluma - dar are salariile taiate legate de gat) si Traian Basescu. Negoita vine pe o campanie - uite ce multe lucruri bune am facut la Sectorul 3 Boc pe uite unde am adus Clujul ( sa fure sportul de la Bucuresti - o premiera in istorie) Basescu - vin sa termin curatenia promisa. In afara de astia (desi eu stiu ca din cei doi vici ai lui Basescu, Orban era ala cu porumbeii acasa) nu imi mai pot imagina nimic. Nicusor Dan e o gluma. Omul e ok, nu zic, dar nu are carisma. Daca il pui pe ala cum ii zice, europarlamentarul, actorul...bla bla - il bate pe nicusor la orice ora.
1 0
2016-03-20 08:06:51
2 4
CRMS • 2016-03-20 12:49:33
Dupa Videanu si Oprescu faptura blonda este tot ce-si doresc bucurestenii. Chiar crede cineva ca oamenii nu primesc ceea ce merita ?
1 3
un domn • 2016-03-20 14:23:02
nu face parte din meniului bucurestenilor
1 2
astronaut • 2016-03-20 19:25:07
atatea griji , o s-o aleaga bucurestenii pentru a face ''rantas'' la bucatarie !
0 1
florica • 2016-03-21 11:30:03
Pacat ca lilberalii vor pierde capitala. Nici un simpatizant al liberalilor nu vor vota Orban dupa ce l-au vazut la Antena Eu m-am hotarat pentru un independent foarte bun cunoscator al capitalei
0 1
INTERVIURILE HotNews.ro