Campania "Alege Asumat un Oraș Curat" atrage atenția asupra importanței gesturilor individuale simple cu un impact semnificativ pentru comunitate
Cu ocazia zilei de 5 iunie – Ziua Internațională a Mediului, BAT România, demarează în cadrul proiectului Alege Asumat un Oraș Curat o nouă campanie menită să ajute la conștientizarea faptului că gesturile individuale pot avea un impact semnificativ asupra felului în care arată orașul nostru și asupra mediului în ansamblul său. În cadrul campaniei, desfășrată în parteneriat cu Societatea de Transport București (STB), BAT decorează stații de autobuz din centrul Bucureștiului similar unui interior de casă și, sub mesajul “Acasă nu arunci gunoi pe jos. Aici de ce ai face-o?”, atrage atenția asupra importanței protejării comunității și a orașului în care trăim.
„Orașul este a doua casă pentru fiecare dintre noi, cu locuri și imagini speciale care fac parte din istoria noastră și a comunității. Grija față de comunitate stă în gesturi simple, iar responsabilitatea nu presupune perfecțiune, ci consecvență și considerație pentru binele comun. În cadrul BAT ne-am asumat obiectivul de a construi un viitor mai bun pentru consumatorii noștri, dar și pentru societatea în care trăim. Ne dorim ca prin intermediul acestei campanii tot mai mulți oameni să înțeleagă responsabilitatea alegerilor individiuale și relevanța gesturilor simple, repetitive și a impactului pe care acestea îl au asupra zilei de mâine,” a declarat Ileana Dumitru, Director juridic și relații publice, Aria Europa Centrală și de Sud din cadrul BAT.
“Este important să menținem orașele curate, iar atitudinea fiecăruia dintre noi contează foarte mult! De aceea, cred că trebuie să ne implicăm împreună în acțiuni de conștientizare publică, repetate, indiferent că suntem simpli cetățeni, instituții publice sau companii private”, a adăugat Adrian Criț, Director General STB SA.
În 2020, BAT a anunțat asumarea unor obiective ambițioase privind reducerea impactului afacerii asupra sănătății, atingerea excelenței în protejarea mediului, dezvoltarea unui impact social pozitiv și reiterarea angajamentului pentru politici comerciale corecte și responsabile. Țintele de atingere a obiectivelor includ 50 de milioane de consumatori ale produselor BAT care nu ard până în 2030; neutralitatea emisiilor de carbon din propriile operațiuni până în 2030 și de-a lungul întregului lanț valoric până în 2050; 100% energie regenerabilă până în 2030; creșterea cantității de apă reciclată cu 30% până în 2025; niciun deșeu rezultat din activitatea centrelor de producție să nu mai ajungă în gropi de gunoi până în 2025; eliminarea plasticului de unică folosință nenecesar din ambalaje și utilizarea exclusivă de ambalajele de plastic reutilizabile, reciclabile sau compostabile până în 2025.
Compania a înregistrat deja progrese semnificative în ceea ce privește responsabilitatea de mediu. Conform celui mai recent raport dedicat proiectelor de mediu, societății și guvernanței (BAT ESG Report 2021*), anul trecut BAT a redus cu 42,7% emisiile de carbon pentru Scopul 1 și 2 față de valoarea de referință din 2017, la nivelul companiei. De asemenea, 64,4% din energia electrică utilizată în unitățile de operare provine din surse regenerabile.
Despre BAT în România
- În 2021, BAT este cel mai mare contribuabil la bugetul de stat, pentru al doilea an consecutiv. Compania a plătit aproape 11 miliarde de lei la bugetul de stat anul trecut.
- BAT este liderul pieței tutunului din România, cu o cotă de peste 50%.
- BAT are peste 3.000 de angajați și creează alte 30.000 de locuri de muncă pe lanțul de distribuție și aprovizionare.
- BAT a lansat în România în 2019 campania Alege asumat un oras curat, în cadrul căreia circa 1.000 de coșuri stradale au fost instalate în patru mari orașe din țară, pentru a atrage atenția asupra gesturilor simple pe care fiecare dintre noi le poate face pentru protejarea comunității și a mediului
Articol susținut de BAT