Sari direct la conținut

Cele mai degradate linii de tramvai din București. Primăria Capitalei a lansat licitația pentru reabilitarea lor

HotNews.ro
Calea Calarasilor, Foto: Google Street View
Calea Calarasilor, Foto: Google Street View

Primăria Capitalei a lansat licitația pentru modernizarea a 44 km de linie de tramvai, valoarea estimată a contractului fiind de aproape 1,9 miliarde lei. Contractul vizează modernizarea liniilor de tramvai de pe Bdul Th. Pallady, Bdul 1 Decembrie 1918, Bdul Basarabia, Calea Călărașilor, Bdul Corneliu Coposu, Bdul Pache Protopopescu, strada Traian, bd. Expoziției etc.

Contractul scos la licitație este împărțit în 15 loturi, și vizează proiectare, asistență tehnică și execuție:

  • Lot 1 “Reabilitare sistem rutier pe Bdul Th. Pallady, Bdul 1 Decembrie 1918, Bdul Basarabia, Calea Călărașilor, Bdul Corneliu Coposu inclusiv Bucla Complex Titan”, lungime traseu 18,000 km, cale dublă linie curentă, acces și retragere – valoare estimată -745.280.162,85 RON;
  • Lot 2 ”Reabilitare sistem rutier pe Bdul Pache Protopopescu și Str. Traian”, lungime traseu 1,900 km, cale dublă linie curentă – valoare estimată 76.439.665,89 RON;
  • Lot 4 “Reabilitare sistem rutier pe arterele Sfântul Constantin, Strada Ionel Perlea, Strada Grigore Cobălcescu și traseul de pe B-dul Ion Mihalache, Calea Griviței, B-dul Bucureștii Noi, B-dul Gloriei inclusiv cap terminal Strada Piatra Morii”, lungime traseu 6,700 km cale dublă linie curentă – valoare estimată – 273.681.486,62 RON;
  • Lot 5 “Reabilitare sistem rutier pe arterele Str. Paleologu, Str. Armand Călinescu, Str. Vasile Lascăr, Str. Lizeanu și Intrarea Vagonului”, lungime traseu 1,800 km cale dublă linie curentă – valoare estimată – 70.333.715,61 RON;
  • Lot 6 “Reabilitare sistem rutier pe Bulevadul Dimitrie Pompeiu, Șoseaua Petricani, Bulevardul Lacul Tei, Strada Maica Domnului, Strada Reînvierii și Strada Turmelor” , lungime traseu 5,300 km cale dublă linie curentă – valoare estimată 217.728.452,45 RON;
  • Lot 7 “Reabilitare sistem rutier pe B-dul Gheorghe Duca, str. Alexandru Ioan Cuza, Calea Griviței și B-dul Dinicu Golescu”, lungime traseu 1,810 km cale dublă linie curentă – valoare estimată 100.967.312,79 RON;
  • Lot 8 “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Marasesti intre Bulevardul Dimitrie Cantemir si Strada 11 Iunie”, lungime traseu 0,700 km cale dublă linie curentă – valoare estimată – 26.549.075,13 RON;
  • Lot 9 “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Chișinău”, lungime traseu 0,825 km cale dublă linie curentă – 29.887.989,58 RON;
  • Lot 10 “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Basarabia de la intersectia cu B-dul 1 Decembrie 1918 pana la cap terminal Republica”, lungime traseu 1,200km cale dublă linie curentă – valoare estimată 48.106.467,12 RON;
  • Lot 11 “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Expoziției, Strada Aviator Popișteanu, Strada Puțul lui Crăciun, Strada Dornei și Strada Clăbucet”, lungime traseu 2,000 km cale dublă linie curentă – valoare estimată 81.467.537,27 RON;
  • Lot 12 “Reabilitare sistem rutier bucla Gara de Est pe arterele B-dul Gării Obor, B-dul Ferdinand I (între Gara Obor și Șoseaua Pantelimon), Șoseaua Pantelimon, Strada Baicului”, lungime traseu 1,885 km cale dublă linie curentă – valoare estimată 113.469.201,03 RON;
  • Lot 13 “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Ferdinand I, între Șoseaua Mihai Bravu și Strada Traian”, lungime traseu 0,690 km cale dublă linie curentă – valoare estimată 27.168.647,55 RON;
  • Lot 14 “Modernizare linia acces Depou Titan pe strada Nicolae Teclu”, lungime traseu 0,400 km cale dublă linie curentă – valoare estimată 14.208.248,62 RON;
  • Lot 15 “Reabilitare sistem rutier pe Strada Dristorului intre B-dul Camil Ressu si Strada Baba Novac”, lungime traseu 0,220 km cale dublă linie curentă – valoare estimată 8.018.445,66 RON;
  • Lot 16 “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Timisoara intre Str. Valea Cascadelor si terminal CET Vest”, lungime traseu 1,380 km cale dublă linie curentă” – valoare estimată 52.364.771,51 RON;

Durata contractelor este estimata la 18 luni.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro