Sari direct la conținut

Circulatia pe Lotul 3 al autostrazii Sibiu – Orastie, restrictionata pe un singur sens pentru reparatiile la calea de rulare si poduri

HotNews.ro
Pe autostrada Orastie - Sibiu Lot 3 se circula doar pe doua benzi, Foto: Forum peundemerg.ro
Pe autostrada Orastie - Sibiu Lot 3 se circula doar pe doua benzi, Foto: Forum peundemerg.ro

Pe autostrada A1 Sibiu – Orastie Lot 3, tronson macinat de probleme cauzate de alunecarile de teren si de proasta executie a constructorului conform expertizelor oficiale ale autoritatilor, a fost instituita de miercuri restrictionarea traficului si „devierea de pe calea 2, pe calea 1, pe sensul Orastie – Sibiu, km 292+450 – km 270+335, in vederea executarii lucrarilor de remediere la calea de rulare si poduri”, anunta Compania de Autostrazi.

„Precizam ca instituirea acestei restrictii este facuta in conformitate cu Planul de Management al Traficului aprobat de catre CNADNR SA cu nr. 92/45148/07.07.2015 si IGPR – D.R cu nr. 596.966/09.07.2015. Conducatorii auto sunt rugati sa respecte restrictia de circulatie instituita si semnalizarea rutiera existenta pe perioada mentionata”, se arata intr-un comunicat al CNADNR remis HotNews.ro.

In urma cu o saptamana, CNADNR anunta ca lucrarile defectuoase realizate de catre constructorul italian Impregilo au dus la crapaturile din asfaltul autostrazii A1 Orastie – Sibiu Lot 3. Potrivit autoritatilor, constructorul s-a apucat sa remedieze lucrarile si in zona viaductului Aciliu, iar in cazul crapaturilor din asfalt, daca nici acum nu va remedia degradarile produse, Compania de Autostrazi ameninta ca va contracta o alta firma pentru lucrari, mentionand ca toate lucrarile sunt si vor fi executate pe riscul si chaletuiala constructorului.

CNADNR mentiona ca „atat Expertii tehnici din partea Antreprenorului, cat si cei din partea Beneficiarului, au concluzionat faptul ca aparitia si evolutia acestui defect nu s-a cauzat unui fenomen de alunecare ci unei tasari structurale pricinuita de executia necorespunzatoare a lucrarilor la corpul autostrazii”.

Cat priveste zona crapaturii de pe banda I de la km 60+600 – km 60+700, expertii CNADNR sustin ca nu a fost respectata prin executie solutia proiectata. Cu alte cuvinte, constructorul a lucrat gresit. Detalii, aici.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro