Sari direct la conținut

Invataturile unei banci catre managerii ei: Evitati afirmatii de tipul “Eu… in caz de conflict”

HotNews.ro

“Trebuie stabilite trei pana la cinci obiective pentru fiecare individ. Obiectivele nu trebuie sa fie nici prea greu de atins, dar nici prea usor. O performanta foarte buna pe post nu presupune automat si existenta unui potential, insa este mai putin probabil sa ai potential inalt si sa nu ai o performanta foarte buna pe post”, scrie Dan Popa pe blogul sau.

In alta ordine de idei, managerii trebuie sa retina ca statistic, o persoana care obtine in mod constant calificative excelente in evaluare, transmite un semnal foarte clar ca intentioneaza sa evolueze in cariera, sa realizeze o schimbare.

Dar angajatii cu mai putin de 3 luni vechime nu au dreptul la premii, nici pentru obiective, nici pentru competente.

De aceea, este important ca in aceste cazuri in mod special, managerul sa sondeze permanent nivelul de motivatie al angajatului, sa observe daca acesta manifesta dorinta de mobilitate si sa incerce sa asigure un nivel ridicat de implicare al acestuia”.

Cum trebuie evaluati angajatii?

  • Crearea unei atmosfere de colaborare

La inceputul fiecarei intalniri, managerii ar trebui sa creeze o atmosfera de colaborare, eliminand eventuale bariere si indepartand temeri. Limbajul trupului si modul de a vorbi pot ajuta la crearea unei atmosfere relaxate. Cereti permisiunea de a va nota punctele importante ale discutiei.

  • Intai intrebati dumneavoastra

Managerii ar trebui sa se informeze despre opinia angajatilor inainte de a o expune pe cea proprie (de ex: “In ce arie ai dori sa imbunatatesti…?”, “Ce crezi despre…?”, “Care e opinia ta in legatura cu…”, “Ce ai prefera…?”, “Ce intentionezi…?”, “Cum ai trata situatia…?”). Este de asemenea necesar sa va faceti notite, sa fiti interesati si sa puneti intrebari suplimentare.

Citeste continuarea si comenteaza peblogul lui Dan Popa.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro