Sari direct la conținut

Crin Antonescu: USL va avea cea mai semnificativa majoritate in Parlament, mai mare decat a FSN in 1990

HotNews.ro

Co-presedintele USL Crin Antonescu a declarat sambata, la lansarea candidatilor Uniunii pentru alegerile parlamentare din judetul Bistrita-Nasaud, ca aceasta constructie politica va obtine cea mai semnificativa majoritate politica care a existat vreodata in Parlament, chiar mai mare decat a FSN.

„Aceasta constructie politica poate sa faca mult mai mult decat sa castige niste alegeri. (…) Vom avea cea mai semnificativa majoritate pe care vreodata o forta politica a avut-o in Parlamentul Romaniei. Va fi mai mare decat a avut FSN in 1990, o sa vedeti. Aceasta majoritate va reuni valori, idei, doctrine, oameni si de la stanga si de la dreapta, de la PSD, PNL, de la conservatori, de la ecologisti si dintre marii specialisti ai acestei tari care nu au apartenenta politica. Primul ministru – cred ca nu trebuie sa spun cine va fi prim ministru, stim toti, stie si Basescu – va avea in spatele sau cea mai mare putere politica democratica, legitima, adica cea mai mare sustinere parlamentara de dupa 1990 incoace. Si marea noastra miza, a tuturor, este ce vom reusi sa facem pentru Romania cu aceasta putere”, a spus Antonescu, citat de Agerpres.

Crin Antonescu a apreciat ca USL este cea mai importanta constructie politica din istoria Romaniei, care a dovedit ca forte politice cu doctrine diferite pot sa conlucreze prin consens si compromis.

„Este un lucru care a devenit clar pentru toata lumea, chiar si pentru Traian Basescu si partidul sau, pentru propaganda sa si anume ca USL, in ciuda tuturor atacurilor, tuturor formelor de descurajare, tuturor diversiunilor, s-a nascut, a crescut mare si e sanatoasa. Este cea mai importanta constructie politica din istoria Romaniei, este o masina politica asa cum in Romania nu a mai existat. Cand spun acest lucru, nu ma refer doar la forta ei, la numarul militantilor, la numarul de membri pe care partidele componente ii au, la numarul de voturi pe care a dovedit deja ca le poate mobiliza si pe care fara indoiala va dovedi ca le poate obtine peste trei saptamani. Marea reusita a USL si ceea ce ii da forta deosebita acestei constructii este ca ea a dovedit, pana acum cel putin, ca pentru prima oara in Romania se poate construi in mediul politic consens, compromis politic in sens bun, ca pentru prima oara in viata politica romaneasca partide care s-au batut 20 de ani pot sta impreuna si pot construi pentru Romania”, a declarat liderul USL.

Antonescu a vorbit in fata membrilor USL din judetul Bistrita-Nasaud si despre momentul „firesc” in care PSD si PNL se vor desparti si vor continua separat lupta politica, spunand ca ii va fi greu sa se certe atunci cu prietenii sai din PSD.

„Ma gandesc cu ingrijorare la momentul firesc in care, terminandu-ne treaba impreuna pentru Romania, reusind in acest proiect, in 2016, nu stiu cand, va veni momentul sa ne vedem fiecare de treaba noastra, PNL, PSD si sa reincepem o lupta, o competitie politica absolut normala. Cum o sa ma cert eu cu prietenul meu Victor Ponta? Cum o sa ma cert eu cu Liviu Dragnea, cu care acum impartim colegii la Teleorman? Nu cred ca o sa mai pot si cred ca am o singura solutie si anume sa devin la un moment dat presedintele Romaniei, care nu se baga in lupta dintre partide”, a mai spus Antonescu.

Crin Antonescu a participat sambata, alaturi de premierul Victor Ponta, ministrul Agriculturii, Daniel Constantin, secretarul general al PSD, Liviu Dragnea si ministrul delegat pentru Administratie, Radu Stroe, la lansarea candidatilor USL din judetul Bistrita-Nasaud pentru alegerile parlamentare din 9 decembrie.

ARHIVĂ COMENTARII
Inna100 • 2012-11-17 19:05:55
Ai avut un vreun vis orgasmic si te-ai dus la vanessa, sa ti-l descifreze???
2 41
roman diaspora • 2012-11-17 22:37:16
limbajul decent al D-lui Boc, al PDL-ului? Ce-l vom mai plange pe Boc. Ce-au facut astia mai mult ca Boc? Pentru ce l-au demis pe MRU? Nu vi s-a scarbit de becalizatii uslisti? Realizati ce ne asteapta? Apara-ne Doamne!!
2 42
diebase • 2012-11-18 11:43:00
:)) minim 4 ani
0 3
drasus • 2012-11-18 18:09:22
Ar fi super sa castige cu 100%. Crin cu 100%. Cred ca asta e visul lui Che Guevara. Sa vorbeasca singur in parlament sa instaureze dictatura , nimeni sa nu i se mai opuna. El Crin Adormitorul cel Mare. Crtinii astia ar fi in stare, in viziunea lor, cine nu e cu ei e impotriva lor.
0 2
Luk • 2012-11-18 03:23:25
asa nenorocire! Daca se intampla asta, meritam sa fim stersi din memoria copiiilor nostri!
0 5
2012-11-18 03:45:40
0 2
daniel-c • 2012-11-17 19:31:39
Astept cu nerabdare, sa-i vad pe acesti neica nimeni de la USL, cum vor explica romanilor ca tot ceea ce au promis nu poate fi pus in aplicare. Vorbind cu multe persoane simple, am observat cum ei chiar au impresia ca USL-ul va reusi sa faca ceea ce au promis(cresteri de pensii si salarii). La remarca ca in decembrie nu or sa mai aiba bani cu ce sa plateasca pensiile, ei mi-au raspuns ca nu se poate pentru ca astea au promis ca vor rezolva toate problemele, si vor acoperi lipsurile oamenilor. Ei bine, tocmai pentru ca asteptarile, sunt mari, caderea Usl-ului, va fi dezastruoasa pentru liderii actuali ai formatiunii, in special pentru PNL-isti. Acesta este simplu rationament al unui imigrant, bazat pe proverbul, "ulciorul nu merge de multe ori la apa"
2 43
Sakura • 2012-11-18 03:14:14
De acord, dar să nu uităm că am mai trecut prin asta. Poporul are memorie scurtă, pică pesedeul peste 4 ani, dar peste 8 ani va câştiga din nou cu aceleaşi promisiuni. Trist, dar acesta este nivelul de înţelegere al românilor.
0 5
catalin72 • 2012-11-18 08:15:11
Va face cumva impresia ca USL se va sinchisii sa explice ceva ?? Va spun eu de acum :"Basescu e de vina " :) "este o masina politica asa cum in Romania nu a mai existat." ,aici are dreptate crin ,o constructie poitica atit de impotriva naturii nu exista nicaieri in lume !
0 5
likurici • 2012-11-18 19:35:08
...natiunii nu doar a naturii...nici un guvern cunoscut din istoria moderna din Europa , nu a reusit in doar 6 luni sa distruga atita in drumul tarii spre lumina si nici sa scoata atitia pro/#stani din asternuturi,care sa-i sustina...
0 3
Tom_Macaragiu • 2012-11-18 23:15:29
...cu conditia ca cei care inteleg ce e bine pentru tara asta sa iasa la vot. Daca vom lasa pensionarii si pe cei care nu reusesc sa vada dincolo de ceata starnita de usl, atunci sunt de acord cu Luk... `meritam sa fim stersi din memoria copiilor nostri.`
0 0
omoni • 2012-11-17 19:41:35
Se apropie de marea adunare nationala, nu? De dicatatura, nu? Puschea pe limba!
1 28
AliKimiku • 2012-11-17 19:47:01
A fost doar PCR-ul. Multumim Crin Antonescu! pentru viitorul luminos si vorbele inspirate pe care le graiesti!
0 41
Gryphus • 2012-11-17 20:14:28
PNL si PSD vor avea un FSN 2012 cu o majoritate formata din oameni ca securistul Felix Voiculescu, securistul Sorin Rosca Stanescu, ciobanul Gigi Becali, etc 2013 va fi un an groaznic pt cei care vor mai ramane in Romania
1 37
taranistu • 2012-11-17 20:17:35
?
1 23
dan tulceanu • 2012-11-17 20:19:59
Atunci a urmat pentru Romania o perioada de prabusire economica, de inflatie galopanta, care ne-a dus acolo de unde nu am putut pleca pana acum, adica la coada Europei. Aceleasi indemnuri nationaliste si xenofobe ca si acum , au facut tarii mult rau. Sper din toata inima ca USL sa nu ia 50%, sa se destrame si sa ajunga acolo unde ii este locul, adica in lada de gunoi a istoriei. Nu de alta, dar ar fi pacat , poporul asta a suferit destul si merita mai mult decat sa fie condus de niste nulitati.
1 39
IonutN1985 • 2012-11-17 20:24:16
Şi cu ce schimbă asta faptul că sunteţi cel mai incompetent guvern de până acum? Acel număr al militanţilor se bazează în mare parte pe promisiuni deşarte şi pe ura comună pe care o aveţi pentru acest om: Traian Băsescu. Mă întreb ce o să vă faceţi voi când o să vă întâmpinaţi cu furia propriului electorat pentru că nu o să puteţi să-i mai susţineţi financiar. Cât credeţi că or să mai îndure fraierii care muncesc pentru ca alţii să-şi primească mita electorala, adică salarii şi pensii pe care nu le mai putem susţine?
2 36
Zede • 2012-11-18 08:19:13
...ura electoratului roman este similara urii pe care o au oile. Adica poate ca o au. Nimeni nu stie, pentru ca in continuare stau in turma si mananca iarba. Romanul simpatizant USL este lenes, nu are pregatire profesionala care sa ii justifice o viata buna, este influentabil, cauta vinovati in loc sa isi vada defectele care l-au condamnat la o viata submediocra. A fost nevoie de un trust media dedicat mentinerii in libertate cu orice pret a lui Felix pentru a realiza o reanimare temporara a acestor comatosi. Trust care s-a folosit exact de tarele de caracter ale acestor simpatizanti (in special de lene si de cautarea de vinovati in loc de auto-perfectionare). Ceea ce doresc sa spun este ca nu cred ca electoratul va face ceva nici cand USL ii va aduce literalmente la sapa de lemn. Pentru ca ii va aduce matematic acolo, ei vin dupa 8 ani de foame, cu ineficienta proprie structurilor de inspiratie comunista, cu oameni obisnuiti cu viata de lux pre- si post-comunista dar administratori si manageri catastrofali. Romanii nu vor face nimic, pentru ca asta e natura lor de sute de ani (sau de 2500 de ani, cum ne placea sa ne dam mari inainte de '89). La nevoie, se "descurca" ei cumva. Numai ca in niciun caz nu se revolta. Boierii - ciuma Romaniei de sute de ani, prezenti in toate regimurile din aceasta tara.
0 4
ampersand • 2012-11-17 20:36:41
Scary...
0 31
someone2012 • 2012-11-17 23:24:54
Romanii sunt acum in starea amorfa: nu zic si nu fac nimic, dar sunt satui de USL pana peste cap. Marea majoritate a inteles ceea ce vrea si cat poate USL-ul, chestiune este numai daca unii, aia cu fixatia Basescu, se vor putea departa de fixatie si actiona asa cum cred au inceput sa inteleaga... Am un punct de control langa mine: vecina anti Basescu, lecuita inca din vara de fixatie. Nu zice: "Sus Basescu!", dar daca ii mai tine pe astia pana in primavara cred ca se intoarce la 180 cu "Jos plagiatorul" Ca ea ,mai sunt multi altii! De exemplu Pivniceru incepe sa vada altfel justitia, precum vede altfel si Corlateanu relatia cu Rusia... Care va sa zica avem totusi un interes national, nu este asa?
0 20
ws • 2012-11-18 00:26:54
problema. ne intoarcem in 1990. nastase ni se va parea un democrat pur-sange. referinta va fi mineriada din iunie, si guvernul vacaroiu, cu al sau patrulater rosu. eu am o senzatie de deja vu. dar nu-i nimic. usl inseamna de fapt "ultimul stinge lumina". poate mai erau cativa care credeau ca romania e locuibila. s-au inselat. or sa plece si ei. ws
0 12
submarinul_zburator • 2012-11-17 20:39:40
sa nu cumva sa scape dragnea situatia de sub control sa va treziti cu 150 % din voturi favorabile.
0 36
roman diaspora • 2012-11-17 22:48:51
toti aia care n-am votat la Referendum -adica cca. 50%- vom fi expulzati pana raman 100%. Astia sunt in stare sa ne si expatrieze sa ramana numai ei.
0 19
flyngangel • 2012-11-18 13:34:48
Imi pare rau ca nu iti pot da decat un plus, :) dar considera ca am facut-o Metaforic :)
0 3
Archaeocyathus • 2012-11-17 21:03:21
Se gandeste serios sa isi lase mustata.
0 20
Trojan.H • 2012-11-17 21:19:13
Totusi, mai mica decit a lui Ceausescu. Poate in 2016.
0 19
Clop • 2012-11-17 21:30:46
Nu cred ca intereseaza pe cineva ce vrea USL-ul, ci cum traim fiecare dintre noi si cum vedem amusinarea politica din toate raclele dambovitene, premergatoare alegerilor. Pentru ca este vorba despre noi, in Romania, despre noi, populatia, poporul tarii, cu alte cuvinte "talpa". Jenant ca acest fariseu exemplifica vetust, de prost augur, intr-un mod care n-are de-a face cu ceea ce traim in 2012. Sa-si bage FSN-ul undeva si sa ne lase.
0 25
minus • 2012-11-17 21:57:10
Daca va fi asa, se va bucura TOATA lumea. Dar va fi? De fapt reuniunea de "valori, idei, doctrine, oameni si de la stanga si de la dreapta, de la PSD, PNL, de la conservatori, de la ecologisti si dintre marii specialisti ai acestei tari care nu au apartenenta politica" va rezolva criza economica? Care nu a fost rezolvata de ce?- s-a opus TB si v-a blocat? Hai sa fim seriosi. Singura solutie de colectare la buget la care va ganditi "in secret" este marirea impozitelor. Va esua, pentru ca totul se va darama- si nu veti colecta nimic. Daca nu aveti altceva (si vad ca nu aveti), toata "reuniunea de valori" se va duce de rapa. Nu va bucurati ca valul va duce sus, de sus se cade rau de tot!
1 22
geocrin • 2012-11-17 22:47:03
Nu sperie pe nimeni, dar voi cacarau nu ve-ti mai putea acuza pe nimeni de incompetenta voastra. Vorba lui Becali ¨¨lasa ca vin ai mei la putere¨. Puteti face iar ca pe timpul lui Iliescu cind legea minerului ........era LEGE.
0 14
someone2012 • 2012-11-17 23:18:02
Cred ca CA este intr-o alta lume... Este la fel cum era in primul tur din Prezidentialele din 2009, cand se si vedea in turul 2 cu Basescu! Doamne ce de vise, astia nu vad continuarea crizei!!! Este idem ca pe vremea lui Tariceanu cand ne duduiau motoarele economiei... Cand le ies oamenii pe strazi, cand nu pot rezolva cazul OLTCHIM, dar nici altele mai simple legate de instalarea unor manageri privati, ce poti sa mai ceri de la Lolek & Bolek?
0 16
Zede • 2012-11-18 08:22:02
Macar Lolek si Bolek erau simpatici si nu voiau sa faca rau. Astia sunt mai mult Dl Goe si Rica Venturiano, insa cu tushe ingrosate si infinit mai distructivi.
0 2
Rafaila • 2012-11-17 23:38:16
Manipulare ieftina, de tip URSS - Putin - prostii de aburit copiii unei democratii ridicole. Votul celor care inteleg, sau cel putin vor sa inteleaga, despre ce este vorba, cu adevarat, ar trebui sa suplineasca ineficienta unei justitii inca buimace. Dati cu votul in ei, fratilor, dati-le cu votul in cap, sa nu se mai scoale! Voi va puteti elibera pe voi insiva, pentru asta aveti democratia ca mijloc si ca si contract social. Dar, dati cu votul, nu lasati sa va scape de sub vot viermii gindirii de la rasarit.
1 5
likurici • 2012-11-18 19:43:15
Discursul tau nu are priza in sud-teleorman,gorj,dolj,giurgiu,arges,dimbovota,vrancea,tulcea,braila,galati si inca citeva judete vor fi primele pe ramura si nici nu vor trebui sa se chinuie sa fraudeze-toti vor vrea sa scape de Base-nu vor sti de ce dar au auzit ei ca ala le-a taiat pensiile si salariile...asa ca sanse mici ca restul tarii sa poata compensa procentele sudului si estului rosu...
1 0
dan tulceanu • 2012-11-18 22:24:03
Pana la alegerile locale din 2012, Tulcea era portocalie. La locale, s-a inrosit dar foarte putin comparativ cu Constanta sau Braila. Daca rezultatul votului pe tara ar fi acelasi cu rezultatul din Tulcea ar fi super, usl-ul ar mai sta in opozitie inca 4 ani, dar...........
0 0
strelka • 2012-11-18 08:00:21
si cind te-ai trezit era dimineatza, si udasei patu` in visu tau in care erai presedinte... sa-ti dezleg misteru domnu` crin, n-ai sa fii niciodata presedintele nostru, pt ca esti INSTABIL PSIHIC si asta se vede....
0 3
nedumeritul • 2012-11-18 08:54:05
Am urmarit cu mare atentie declaratiile ,faptele si comportamentul lui Basescu din ultimul timp.Consider ca daca presedinte ar fi fost un USL-ist cu comportament identic, USL-istii l-ar fi considerat erou national,adevarat patriot. Singurul lucru pentru care nu-l iarta pe Basescu este faptul ca acesta nu-i uraste pe straini iar pe minoritarii unguri ii considera si pe ei cetateni.In ochii lor acest lucru este de neiertat….Oricat de mult ar iubi Romania si ar face fapte bune pentru viitorul ei, tot nu-l vor iubi…(ungurii si strainii trebuie considerati dusmani) Continua sa raspandeasca prin metoda “radiosant” o metoda folosita si in vechiul regim si crezuta de foarte multi de la tara (unde erau putine posibilitati de informare) a ideii ca “daca nu votati cu USL ungurii o sa ne ia tara” Toti acestia vad ca USL este chiar mai rau decat PDL dar in fata unui pericol de a “pierde tara” vor vota pentru USL.Metoda de a le propune raul cel mai mic din doua rele a fost intotdeauna foarte eficienta..Si tine foarte bine mai ales in zonele unde nu traiesc minoritari si unde omul de rand nu poate verifica daca este adevarat sau nu cea ce pretinde USL….
1 4
gigel de luxembourg • 2012-11-18 09:16:37
semnificativ are grade de comparatie? astia sunt in gasca, si el si Ponta, niste inculti
0 2
dookuhaka • 2012-11-18 10:16:49
Eu am fost unul din adversarii cei mai inversunati ai USL atunci cand au incercat sa-l dea jos pe presedinte! Intre timp am primit o condamnare cu amenda penala pentru evaziune fiscala datorata retinerilor la sursa. Sa traduc: n-am fost inspirat in iunie 2008, cand am inceput sa resimt primele presiuni ale crizei ca urmare a cresterii accentuante a dobanzilor bancare, sa dau afara angajatii ci i-am tinut la lucru pana la sfaritul lui 2009, tot sperand ca prostul la revenirenire. Deci, am fost pedepsit de lege. Corect? Corect. Ei, dragii mei, pot sa va confirm ca ma doare=n cur de corectitudine si de ceea ce simtiti voi. Ma doare doar de amenda mea penala!!! Singura partida, prin Madalin Voicu!, care face ceva pentru patronii care, ca si mine, au fost pedepsiti ca au avut angajati, este USL. Deci asta votam. ARDe Iasul! Sictir
4 0
dan tulceanu • 2012-11-18 22:28:28
pentru depasire de viteza, deci JOS PDL!!!!!!!, SUS USL !!!!!!!! P.S. Da halatu, halatu, cat e halatu ?
0 1
Costin1968 • 2012-11-18 11:39:25
...la un socialism prostesc pontaco-antonescian...la caruta rusilor...Dar daca mai tragem sperante ca putem sa ne dezvoltam prin lene...?! Ce sa mai facem, ne va conduce apostulul lenevelii...Criiiin Aaaantoooneeeescuuuu...!!!
0 5
potaissa • 2012-11-18 11:50:07
dar acuma ajunge ,le-ai aratat tuturor ca esti cel mai tare , du-de si tu acum la Ciresica si baga niste coniace ,fa si tu ce stii mai bine....
0 3
egroeg5 • 2012-11-18 11:50:11
atunci va fi si cea mai trista zi pentru Romania de la FSN incoace.
1 4
mvalcu • 2012-11-18 12:37:08
Vor veni la putere si nu vor reusi sa faca nimic, din contra vor trage tara in jos si ei stiu asta. Dar, deoarece Basescu mai sta 2 ani, vor pretinde ca Basescu i-a impiedicat sa-si indeplineasca promisunile. Asa vor mai castiga 2 ani de minciuni
0 5
flyngangel • 2012-11-18 13:12:24
E incredibil pe zi ce trece sa citesc declaratile acestui personaj, fara ca parul pe mine sa se ridice in mod instant, iar aceasta ultima declaratie reprezinta cireasa pe tort..( pacat ca e amara.. ) Cum poate sa se mandreasca si sa afirme cu tarie mioritica, ca USL, va avea o majoritate mai mare ca a FSN din '90?? In primul rand FSN, era alcatuit din o mana de ex mari conducatori de partid, care mancase-ra din farfuria lui Ceausescu, si care la un moment dat i-au luat gatul ca sa nu apuce sa vb mai mult decit trebuia, o sleatha de securisti inraiti, care nu stiau cum sa puna mana mai repede pe putere in folosul propriu, si care sau folosit si la propriu si la figurat de dorinta imensa a poporului de libertate, si speranta in un viitor mai bun, sau poate uita cineva ce a insemnat ptr Romania, epoca ,, Mareata,, a FSN in Romania ? Dar macar acei comunisti bolsevici , erau indoctrinati pana in maduva oaselor, si nu aveai la ce sa te astepti de la ei, dar USL din ce e format ? Din Plagiatori, DIn personaje care abereaza Promisiuni desarte, pe care si geniul di lampa lui aladin s-ar chinui sa le indeplineasca, Personaje in mare masura care au probleme mai mult sau mai putin cu legea, O noua LIGA DE SUPER EGOISTI CARE IN ATATEA LUNI DE GUVERNARE, NU AU FACUT NIMIC EFECTIV PTR TARA, PTR POPOR!! Personal, nu ma intereseaza ce partid e la guvern, nu ma intereseaza daca e un Basescu sau un Gheorghe Presedinte, dar ma INTERESEAZA ENORM, ceea ce face acel guvern ptr mine ca cetatean, Ma INTERESEAZA ENORM,cum reprezinta Presedintele tara mea in Exterior, Ma intereseaza sa am acolo sus, in sferele politicii, persoane care sa isi framante creierele zi si noapte cum sa scoata tara mea la liman, cum sa elimine cat mai rapid coruptia care parca a intrat in DNA-ul Romaniei, , Cum sa restabileasca bunul nume al tarii mele in fata CEE, etc Continua..
0 3
flyngangel • 2012-11-18 13:12:24
E incredibil pe zi ce trece sa citesc declaratile acestui personaj, fara ca parul pe mine sa se ridice in mod instant, iar aceasta ultima declaratie reprezinta cireasa pe tort..( pacat ca e amara.. ) Cum poate sa se mandreasca si sa afirme cu tarie mioritica, ca USL, va avea o majoritate mai mare ca a FSN din '90?? In primul rand FSN, era alcatuit din o mana de ex mari conducatori de partid, care mancase-ra din farfuria lui Ceausescu, si care la un moment dat i-au luat gatul ca sa nu apuce sa vb mai mult decit trebuia, o sleatha de securisti inraiti, care nu stiau cum sa puna mana mai repede pe putere in folosul propriu, si care sau folosit si la propriu si la figurat de dorinta imensa a poporului de libertate, si speranta in un viitor mai bun, sau poate uita cineva ce a insemnat ptr Romania, epoca ,, Mareata,, a FSN in Romania ? Dar macar acei comunisti bolsevici , erau indoctrinati pana in maduva oaselor, si nu aveai la ce sa te astepti de la ei, dar USL din ce e format ? Din Plagiatori, DIn personaje care abereaza Promisiuni desarte, pe care si geniul di lampa lui aladin s-ar chinui sa le indeplineasca, Personaje in mare masura care au probleme mai mult sau mai putin cu legea, O noua LIGA DE SUPER EGOISTI CARE IN ATATEA LUNI DE GUVERNARE, NU AU FACUT NIMIC EFECTIV PTR TARA, PTR POPOR!! Personal, nu ma intereseaza ce partid e la guvern, nu ma intereseaza daca e un Basescu sau un Gheorghe Presedinte, dar ma INTERESEAZA ENORM, ceea ce face acel guvern ptr mine ca cetatean, Ma INTERESEAZA ENORM,cum reprezinta Presedintele tara mea in Exterior, Ma intereseaza sa am acolo sus, in sferele politicii, persoane care sa isi framante creierele zi si noapte cum sa scoata tara mea la liman, cum sa elimine cat mai rapid coruptia care parca a intrat in DNA-ul Romaniei, , Cum sa restabileasca bunul nume al tarii mele in fata CEE, etc Continua..
0 2
iKronstadt • 2012-11-18 13:12:52
Pura vorbarie goala. Din pacate, la alegeri vor conta voturile cetatenilor retarzi, indobitociti, cei care nu pot aduna 11 cu 78.9.
1 3
flyngangel • 2012-11-18 13:32:37
Avem milioane de someri, un nivel de trai sub orice limita europeana, o moneda nationala care isi pierde incet dar sigur orice valoare, sute de mii de persoane care lupta in Romania sa traiasca inca o zi, un sistem social la pamant, un sistem medical, demn de evul mediu, cel mai scump sistem de drumuri nationale de pe glob,( aiurea, de fapt reprezinta o mare masina de distribuit faimoasa mioritica Spaga ) un sistem de invatamant, care se aseamana de la an la an, cu o mare strecuratoare ( adica e plin de gauri si de incompetenti ) , si lista ar putea continua la nesfarsit.. si totusi.. Si totusi, la coltul blocului, in timp ce scuipa seminte si asculta manele la maxim, pe roman ce il doare ? sa aiba el burta plina, si sa mai bea o bere cu ,, Baietii,, la bar. Iar pe acest personaj, si nu e numai el, Stimat Domn Antonescu, care se doreste Presedinte de Stat, cu competente maxim de administrator de bloc, ce il doare ? Ca USL o sa fie mai mare si mai popular decat FSN!! Sau mai pe romaneste : ,, tara arde si baba se piaptana ,, !! Eu as dori sa al intreb..,, Pe ce lume traiti stimate Domn ? ,, Si in acelasi timp pe noi toti, Romani, demni urmasi ai dacilor si romanilor, popor viteaz, darz, credincios, plin de calitati minunate si cu o tara cu de toate, .. CE PAZITI DRAGI ROMANI ? , ASTEPTATI TOTUL DE-A GATA ? ASTEPTATI SA PICE DIN CER, DOLARII SI EURO ? CAND VA VETI DA SEAMA CA ATUNCI CIND TIMPUL O CERE, SINGURUL LUCRU DE FACUT E SACRIFICIUL SI MUNCA ? , CIND VE-TI REALIZA REALITATEA CARE VA INCONJOARA IN FIECARE ZI ? E chiar asa de greu sa ne oprim in a ne mai uita la ce au altii, ( vezi Anglia, Germania, etc) si sa ne facem si noi ordine in ograda, si apoi sa incepem sa reconstruim a noastra tara ? Sau e mai usor sa lasam totul pe urma unor persoane care isi vad linistiti de proprile interese? E Incredibil..ce am ajuns!! In virtutea dreptului liber de exprimare castigat la ,,Revolutie,, a mea e doar un strigat de durere,on intrebare: Chiar Nu Se Poate Mai Bine ?
0 2
NikosGalis • 2012-11-18 15:10:21
Am avut odata "duminica oarba" cind taica ilici a iesit invingator. Cred ca am mai invatat ceva de atunci. Am vazut potenta usl-asilor, mai rau ca pe vremea lui ceasca. kakarau nu te intereseaza decit pt buzunarul propriu, ca de altfel mai toata clasa politica. oare cind vom munci? mai exista industrie in tara noastra? oare de ce au plecat majoritatea specialistilor din tara? sper sa avem discernamint si sa alegem ce este bun pentru tara noastra. sa auzim numai de bine
1 4
likurici • 2012-11-18 19:48:24
...acum o sa vezi duminica rosie si o epidemie de ciuma rosie intratabila prin mijloace autohtone...
1 1
comentez • 2012-11-18 16:10:17
Doamne fereste!
0 3
donjoe • 2012-11-21 09:24:26
Da, vor avea din nou majoritate zdrobitoare tot partidele vechi de care ne-am săturat, pentru că suntem proşti şi punem botul în fiecare an electoral la minciunile lor plătite cu bani grei să apară la televiziunile lor şi pe afişele lor mari şi scumpe. Iar singura reacţie negativă pe care ştim s-o avem e "hai să boicotăm pe toată lumea", anulând voturile fără discernământ şi pedepsind laolaltă partidele care ne conduc prost de un sfert de secol cu partidele care nu ne-au condus niciodată. Vreţi schimbare? Votaţi partidele mici! http://cealaltaclasapolitica.wordpress.com
0 0
INTERVIURILE HotNews.ro