Sari direct la conținut

ANAF va aloca fonduri publice de minim 17,3 milioane lei pentru achizitia de software Oracle necesar intregului sistem informatic al agentiei

HotNews.ro

Agentia nationala de Administrare Fiscala (ANAF) a lansat o licitatie deschisa pentru achizitia de software suplimetar Oracle, upgrade si update de software Oracle, contract in valoare estimata cuprinsa intre 17,3 milioane lei si 27,4 milioane lei (fara TVA), conform unui anunt facut marti in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP). Achizitia se va face din fonduri bugetare. In documentatia licitatiei se mentioneaza ca intreaga arhitectura ce sustine bazele de date centrale si serverele de aplicatii ale ANAF se sprijina pe produsele din gama Oracle si achizitia este necesara pentru continuarea functionarii intregului sistem informatic al agentiei.

  • „Intreaga arhitectura ce sustine bazele de date centrale si serverele de aplicatii se sprijina pe produsele din gama Oracle. Sunt in productie curenta atat serverele de baze de date cat si cele de aplicatii, in cluster, folosind facilitatile de clusterizare si de partitionare. Aceasta arhitectura, nucleul intregului sistem informatic al ANAF, trebuie sa functioneze in continuare, si acesta este motivul pentru care prin prezenta procedura de achizitie se doreste achizitia de upgrade-update pentru software-ul existent cat si software suplimentar ca urmare a cresterii platformelor din cadrul Centrului de Date Principal si Centrul de Date Secundar, a cresterii depunerii prin mijloace electronice a mai multor tipuri de declaratii la nivel central (inclusiv D112)”, se mentioneaza in caietul de sarcini al acestei licitatii (vezi documentul atasat).

Durata acordului-cadru va fi de12 luni de la adata atribuirii contractului. Un operator economic interesat de aceasta licitatie trebuie sa faca dovada ca a realizat o medie a cifrei de afaceri globala anuale pe ultimii 3 ani cel putin egala cu 50.000.000 lei sau proportional de la infiintare.

O alta cerinta solicitata la capitolul experienta tehnica similara este ca firma interesata sa faca dovada ca a furnizat si instalat in ultimii trei ani, pana la termenul limita de depunere a ofertelor, produse software similare in valoare cumulata de minimum 13.500.000 lei, in cadrul a maximum 3 (trei) contracte.

Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 21 septembrie 2012, iar termenul limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 24 septembrie 2012. In aceasi zi va avea loc si deschiderea ofertelor.

Alegeri 2024: Vezi aici prezența și rezultatele LIVE pe hartă și grafice interactive.
Sondaje, Comparații, Informații de la celelalte alegeri. Toate datele esențiale pe alegeri.hotnews.ro.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro