E-Bebe dă startul înscrierilor pentru brandurile de produse și servicii destinate copiilor și viitoarelor mămici la primul târg online al primăverii
E-Bebe live by Doctor MIT, primul târg virtual al primăverii din România dedicat părinților și copiilor cu vârste între 0-7 ani, dă startul înscrierilor pentru maternități, magazine online cu articole pentru copii sau femei însărcinate, clinici de ginecologie, școli și grădinițe, precum și tuturor comercianților mari și mici sau furnizorilor de servicii de profil. Târgul virtual va avea loc în perioada 23-25 aprilie și sunt așteptați peste 10.000 de participanți. Evenimentul se desfășoară în cadrul unei platforme digitale validată la nivel internațional în 36 de țări, cu 9251 expozanți și peste 5 milioane de utilizatori.
Pandemia a schimbat comportamentul de cumpărare, precum și interacțiunea dintre branduri și consumatori. E-bebe fair reunește cererea și oferta prin cea mai modernă platformă tehnologică de târguri online, aducând peste 100 de branduri de top pentru copii și părinți, precum și specialiști recunoscuți la nivel național în cadrul conferințelor live. Târgul oferă o experiență completă de cumpărături și conferințe educaționale online, din confortul și siguranța propriului cămin, pentru actuali și viitori părinți, precum și pentru copii de până la 7 ani.
Comercianții și furnizorii de servicii au oportunitatea să creeze o experiență de shopping personalizată pe nevoile actuale, prin care se pot conecta în mod autentic cu cumpărătorii lor. Brandurile au la dispoziție un stand virtual personalizat complet cu imagini, text și video, acces la chat-uri publice și individuale, precum și sesiuni video live cu publicul prezent la eveniment. Expozanții pot încărca broșuri și videoclipuri de prezentare pentru produsele și serviciile oferite și link-uri directe către magazinul online și paginile de social media. Târgul oferă un pachet complet de participare și campanie de marketing, astfel încât comerciantul economisește cu mai mult de 50% din costurile cu activarea în cadrul evenimentelor tradiționale desfășurate fizic. Își diminuează costurile de producție și reduce efortul cu resursele umane și logistice necesare pentru bunul mers al acțiunilor.
Organizatorul oferă sprijin clienților 24/7 în timpul târgului, precum și acces în timp real la informații despre traficul la târg și la standurile proprii, analize post eveniment pe audiența target și păstrarea istoricului tuturor interacțiunilor cu vizitatorii din chat-urile publice și private, nemaifiind necesar un efort suplimentar de marketing.
„Este nevoie de un astfel de târg, publicul îl așteaptă și din perspectiva socializării, nu doar din perspectiva achizițiilor. Oamenii au nevoie de apartenența la un eveniment și o comunitate, alături de șansa de a avea acces la niște bunuri și servicii în condiții preferențiale în egală măsură. Credem că este o oportunitate foarte bună și pentru mediul de afaceri românesc pentru că se realizează astfel democratizarea accesului la toate tipurile de clienți. Nu mai există limitare la nivel local și acum putem să ne adresăm întregii țări”, a declarat Dr. Bogdan Ivănescu, fondator Doctor MIT.
Inițiativa propusă de Doctor MIT este susținută de Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării, ca proiect din partea mediului privat, considerând că poate avea un potențial semnificativ pentru readucerea la viață a târgurilor de profil, precum și beneficii importante aduse comunității.
„Ideea unui târg virtual este extraordinară și sunt sigur că se va bucura de mult succes. Oamenii au posibilitatea să interacționeze mult mai ușor spre deosebire de un târg fizic, iar capacitatea de a impacta un număr impresionant de oameni este mult mai mare”, a declarat domnul Ciprian Teleman, Ministrul Cercetării, Inovării și Digitalizării.
Doctor MIT își propune să democratizeze accesul tuturor românilor la o experiență premium, fără a pune în pericol sănătatea acestora. Conferințele educaționale online vor fi susținute de specialiști de top în parenting și domeniul medical. Printre temele abordate se numără puericultura, metode actuale de parenting, nutriție, naștere, alăptare, sănătate mentală și nu numai. Participanții vor avea acces gratuit la întreaga experiență timp de 3 zile în cadrul platformei e-bebe.live, fără a fi necesar să descarce o anumită aplicație. Înregistrarea la târg a vizitatorilor se face începând cu 25 martie.
Până în 2020, existau linii sau segmente de comerț în România care depindeau cu 50% din cifra de afaceri anuală de târgurile de specialitate, iar mulți părinți își planificau anumite achiziții în funcție de târgurile de primăvară sau de toamnă de profil.
„Platforma de târg e-bebe.live rezolvă una dintre problemele generate de pandemie, respectiv interzicerea adunărilor mari. Familiile au astfel acces la diverse bunuri și servicii esențiale pentru mămici și copii, la oferte de preț exclusive. Aducem în fața lor toate aceste oportunități, fără a-i pune în fața pericolului de a se infecta cu acest nou virus”, a completat Dr. Bogdan Ivănescu, fondator Doctor MIT.
Articol susținut de Doctor MIT