Noua conducere SNR, despre masurile de eficientizare pentru 2012: Vor fi concediati 100 de angajati/ Numarul posturilor de conducere va scadea de la 153 la 116
SNR (Radiocom), companie de stat care asigura transmisiile TV pentru Societatea Romana de Televiziune (SRTv), a elaborat un program de masuri de eficientizare a activitatii pe anul 2012 din care amintim pe segment organizatoric: trecerea de la o structura cu un sediu central si sapte directii la o structura cu un sediu central si patru directii, reducerea numarului de salariati cu 100 persoane prin concediere si reducerea numarului de posturi de conducere de la 153 la 116, a precizat miercuri pentru HotNews.ro conducerea SNR.
In raspunsurile transmise in urma unei solicitari HotNews.ro, conducerea SNR a facut cateva precizari legate si de schimbarile efectuate la varful companiei:
- „Consiliul de Administratie al SN Radiocomunicatii SA, prin Decizia nr. 9 din 03.07.2012, a luat la cunostinta de continutul Actului Aditional de incetare a Contractului de mandat al Directorului General al SN Radiocomunicatii SA si a aprobat revocarea din calitatea de Director General al Societatii a domnului Cristian Nitu. Totodata s-a aprobat numirea in calitate de Director General al SN Radiocomunicatii SA a domnului Gabriel Grecu”.
HotNews.ro a scris in premiera la inceputul acestei luni despre preluarea sefiei SNR de catre Gabriel Grecu, cel care a mai condus Societatea Nationala de Radiocomunicatii (SNR) in perioada Guvernarii PSD 2000-2004, cand ministru al Comunicatiilor era Dan Nica. In luna mai din acest an, pesedistul Dan Nica a fost desemnat din nou ministru al Comunicatiilor (MCSI).
Despre SNR
SNR (Radiocom), companie de stat care asigura transmisiile TV si radio pentru Societatea Romana de Televiziune (SRTv) si Societatea Romana de Radiodifuziune (SRR) a avut in 2010 o cifra de afaceri de 338,3 milioane lei si o pierdere neta de 43,3 milioane lei. Compania avea un numar mediu de angajati de 1915 persoane, conform datelor de la Ministerul de Finante.
Portofoliul Radiocom include, in prezent, aproape toti operatorii de telecomunicatii din Romania, dar si utilizatorii finali de servicii de comunicatii din domenii importante: banci, institutii financiare, companii multinationale, etc.