Amazon oprește livrările de produse non-esențiale către Franța și Italia
Amazon.com va opri livrările de produse non-esențiale către consumatorii din Italia și Franța, a anunțat compania sâmbătă, o nouă măsură adoptată de gigantul din comerțul online ca răspuns la pandemia COVID-19 în zonele cele mai grav afectate, potrivit Reuters.
Un purtător de cuvânt al Amazon a spus că decizia a fost luată datorită unei creșteri substanțiale a comenzilor în regiunile cele mai lovite de către pandemie și datorită nevoii de a respecta măsurile de protecție împotriva virusului de la locurile de muncă.
„Vom opri temporar acceptarea de comenzi pentru produse non-esențiale pe Amazon.it și Amazon.fr”, a anunțat compania într-un comunicat.
„Aceasta va permite centrelor asociate să se concentreze pe recepționarea și livrarea produselor de care clienții au cea mai mare nevoie zilele acestea”.
Amazon consideră produsele pentru îngrijirea copilului, cele de sănătate și uz casnic, produsele de îngrijire și igienă personală, alimentele, hrana pentru animale de companie și produsele industriale și științifice ca fiind esențiale.
Cel mai mare retailer online din lume a mai anunțat că produsele non-esențiale vor putea fi comandate în continuare de pe site, atât timp cât vânzătorii nu folosesc logistica Amazon pentru a onora comenzile, avertizând că livrarea acestor produse ar putea dura mai mult