Sari direct la conținut

„Transavia” investeste 2 milioane de euro in schimbarea imaginii firmei

Romania libera Editia Transilvania-Banat

Producatorul de carne de pasare „Transavia” SA Oiejdea din judetul Alba Iulia a anuntat o investitie de peste doua milioane de euro intr-o campanie de imagine destinata impulsionarii vanzarilor companiei. Aceasta actiune a fost lansata sub genericul „Primul cuib de rezistenta antiaviara din Romania”.

„Lansarea campaniei de imagine era programata dinainte de aparitia focarelor de gripa aviara”, a declarat directorul general al societatii, Ioan Popa. Acesta a spus ca, intr-o prima faza, dupa momentul declansarii crizei aviare, vanzarile „Transavia” au inregistrat „un pic de scadere”, dupa care si-au revenit, in special, in ultima saptamana.

Reprezentantul „Transavia” a recunoscut ca gripa aviara „a dat oarecum peste cap unele planuri ale firmei”, insa se asteapta ca in perioada imediat urmatoare, livrarile companiei sa creasca, dupa derularea actiunilor de promovare.

Cele doua milioane de euro sunt cheltuiti atat pentru procesul de rebranding, care a vizat in principal schimbarea ambalajelor, cat si pentru promovarea produselor prin intermediul unor campanii in presa scrisa, radio si televiziune.

„Transavia” a finalizat recent o investitie de trei milioane de euro la o noua ferma de crestere a puilor, situata la limita judetelor Alba si Cluj, cu o capacitate anuala de aproximativ 8.000 tone carne de pasare in viu.

De asemenea, compania va moderniza, in acest an, o alta ferma de crestere a pasarilor achizitionata de curand, ceea ce va majora capacitatea totala de productie la 30.000 tone de carne de pasare anual. Planurile de investitii pentru acest an, care se ridica la zece milioane de euro, mai prevad construirea unei fabrici de produse preparate si semipreparate din carne de pui.

„Transavia”, cu capital privat romanesc, a fost infiintata in anul 1991, avand activitati in sectorul de crestere a pasarilor, producerea de furaje combinate, abatorizarea si prelucrarea carnii. Societatea detine mai multe ferme de crestere a pasarilor, avand un abator cu o capacitate anuala de 50.000 de tone.

Anul trecut, firma a realizat o cifra de afaceri de 40 milioane de euro, raportand un profit de peste 5,5 milioane de euro, iar estimarile pentru acest an vizeaza o crestere a afacerilor de circa 25 la suta.

Lansarea campaniei de rebranding a avut loc la Bucuresti, in prezenta parlamentarilor de Alba, a prefectului Cosmin Covaciu si a ministrului Apararii Nationale, Teodor Atanasiu, care este si presedintele fililei PNL.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro