ASF a lansat o platforma de petitii online, in cadrul unui proiect IT in valoare de aproximativ 3,8 milioane lei, castigat de firmele Net Brinel si Siveco
Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) a anuntat marti ca a finalizat o prima etapa din procesul de modernizare a infrastructurii IT a institutiei, valoarea totala a proiectului ridicandu-se la aproximativ 3,88 milioane de lei. Solutia software implementata include si un portal destinat formularii petitiilor online, care asigura posibilitatea urmaririi in timp real a stadiului solutionarii petitiilor, precum si schimbul rapid de informatii dintre petent si ASF pe marginea sesizarilor trimise. Proiectul a fost implementat de asocierea dintre firmele Net Brinel si Siveco Romania, in urma castigarii unei licitatii demarate anul trecut.
Principalele obiective ale proiectului au vizat implementarea unei infrastructuri hardware si software centralizate, precum si a unei solutii software care asigura automatizarea si suportul pentru call-centerul insitutiei, precum si pentru managementul fluxului de documente la nivelul registraturii.
De asemenea, solutia software implementata include si un portal destinat formularii petitiilor online, care asigura posibilitatea urmaririi in timp real a stadiului solutionarii petitiilor, precum si schimbul rapid de informatii dintre petent si ASF pe marginea sesizarilor trimise. Noua platforma pentru petitii este activa si poate fi accesata la adresa: https://portal.asfromania.ro/
- „Modernizarea infrastructurii IT a reprezentat o necesitate pentru ASF. O autoritate de supraveghere moderna si europeana are nevoie de digitalizare. Aceasta reprezinta o conditie sine-qua-non ca procesele de supraveghere si de protectie a consumatorului sa se desfasoare in conditii optime”, a declarat Presedintele ASF, Misu Negritoiu.
Potrivit ASF, ‘noua infrastructura IT, precum si solutiile software dezvoltate in cadrul acestui proiect, creeaza bazele unei serii de viitoare proiecte in domeniul informatic, cu un important impact in relatia cu entitatile reglementate si consumatorii. Proiectele din perioada urmatoare vor viza printre altele managementul documentelor in cadrul intregii organizatii, procesul de autorizare/avizare, precum si migrarea unor sisteme IT pe noua infrastructura centralizata.
Datele din SEAP arata ca ASF a atribuit acest contract in data de 29 decembrie 2015, prin licitatie deschisa, catre asocierea formata din firmele Net Brinel si Siveco Romania (anunt de participare nr. 160898/07.07.2015). La licitatia ASF a mai depus oferta si firma Intrarom.
Valoarea estimata initial a contractului a fost de 4,41 milioane lei fara TVA, fiind atribuita in urma licitatiei la valoarea de peste 3,88 milioane lei fara TVA.