Sari direct la conținut

Noul Chevrolet Camaro va sosi in 2010 si in Romania

HotNews.ro

General Motors va aduce peste doi ani in Romania „muscle-car”-ul Chevrolet Camaro, model pe care GM l-a construit intre 1967 si 2002 in patru generatii. Gandit initial a fi un rival pentru Mustang, noul Camaro va imbina aspectele retro cu tehnologia moderna si va dispune si de un motor de 400 CP.

Reprezentantii General Motors Romania spun ca vor exista clienti pentru aceasta masina, mai ales ca romanii sunt atrasi de modelele de nisa, cum este si noul Ford Mustang.

Presa a scris recent ca a cincea generatie Camaro va dispune de un motor de 6,0 litri, 400 CP, dar si de unul de 3,6 litri 270 CP, ambele pe benzina. Productia modelului ar trebui sa inceapa in primele luni ale lui 2009 in Canada, iar un an mai tarziu masina va intra si in Europa. Se pare ca tinta de vanzari pentru acest model va fi 100.000 unitati/an pe plan mondial.

Camaro a fost produs in patru generatii intre 1967 si 2002. La inceputul lui 2006 GM a anuntat ca va exista si a cincea si a prezentat la Detroit Camaro concept. In august 2006 GM a dat unda verde productiei Camaro, iar in ianuarie 2007 a prezentat, tot la Detroit, un concept Camaro decapotabil.

„Muscle car”, masina cu muschi, e un termen care desemneaza masini americane cu motor supradimesionat, cel mai adesea un V8. Termenul a devenit comun in anii 60′, in SUA si desemna in special masini produse de General Motors, Dodge si Ford. Perioada de glorie a acestor masini a fost intre 1964 si 1974, dar din cauza costului asigurarii, a inaspririi normelor de mediu si a scaderii popularitatii, nu au mai fost in voga.

Cativa producatori au decis dupa 2000 sa readuca pe piata acest gen de masini. Ford a produs un Mustang inspirat din cel din 1969, Dodge va aduce o noua generatie Challenger, iar GM va lansa Camaro.

Alegeri 2024: Vezi aici prezența și rezultatele LIVE pe hartă și grafice interactive.
Sondaje, Comparații, Informații de la celelalte alegeri. Toate datele esențiale pe alegeri.hotnews.ro.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro