Sari direct la conținut

Noul Opel Astra va fi disponibil pe piata romaneasca din februarie 2007

HotNews.ro

Opel Astra care va suferi un face-lift, va avea premiera mondiala la Salonul Auto de la Bologna, care se va deschide pe 7 decembrie, si va fi disponibil in reprezentante incepand cu februarie 2007, potrivit unui comunicat al importatorului. Noua editie Astra va fi dotata cu accente noi de design si cu motoare mai compacte, mai puternice si mai economice.

Tinand cont de reactia pozitiva la stilul designului modern al modelului Astra de la debutul sau din 2004, designerii si-au concentrat atentia in noua editie asupra detaliilor de fine tuning, in special asupra partii frontale si a partii din spate spate.

Varianta station wagon si cea cu cinci usi sunt prevazute cu o traversa cromata mai mare, avand logo-ul Opel integrat. Elementul decorativ distinctiv preia conicitatea capotei in forma de V si o continua la barele grilei radiatorului, care sunt acum de asemenea cromate. Contururile proiectoarelor pentru ceata integreaza bara de protectie in aspectul frontal aerodinamic.

Alte dotari distinctive noi la Astra includ lampile spate cu design 3-D, precum si carcasele farurilor cu aspect cromat, ca alternativa la versiunile fumurii care vor fi rezervate pentru modelul Astra Sport, precum si variantele de faruri xenon si iluminare adaptiva care vor aparea in curand.

Astra GTC se poate lauda cu o grila in forma de fagure care accentueaza si mai mult aspectul sportiv de coupe cu trei usi.

Interiorul este prevazut cu inele cromate in jurul butoanelor de aer conditionat si de radio, precum si cu ornamente decorative noi pe panoul de instrumente si pe usi. Versiunea Cosmo este imbunatatita cu suprafete luxoase lacuite pe consola centrala si pe panourile decorative.

In viitor, cumparatorii de autovehicule Astra vor putea alege intre unsprezece variante de motorizari, avand intre 90 si 240 CP. Gama de motorizari Astra s-a extins cu doua motoare noi pe benzina de 1,6 litri si doua unitati turbo-diesel common-rail 1,7 CDTI, care sunt deja capabile sa atinga standardele de emisii viitoare.

Noul ECOTEC de 1,6 litri (85 kW/115 CP) cu masa optimizata, echipat cu arbore cu came variabil, se alatura motorului cel mai bine vandut TWINPORT de 1,6 litri (77 kW/105 CP). Cu motorul de 115 CP cuplat la o transmisie Easytronic cu cinci trepte, Astra are nevoie doar de 6,3 litri de combustibil la 100 de kilometri.

Noul motor turbo de 1,6 litri (132 kW/180 CP), care inlocuieste motorul turbo de 2,0 litri cu 125 kW/170 CP si este cuplat la o transmisie de sase trepte in varianta standard, se poate lauda cu o reducere si mai mare a consumului. In comparatie cu predecesorul sau, consumul total este redus cu mai mult de 13 procente, la 7,7 litri la 100 de kilometri.

Noile motoare CDTI de 1,7 litri cu 81 kW/110 CP si 92 kW/125 CP sunt ambele cuplate la o transmisie manuala cu sase trepte si sunt prevazute cu injectie common rail, tehnologie cu patru supape cu control al rotatiei si un filtru de particule care nu necesita intretinere. Disponibile incepand cu primavara anului 2007, acestea vor inlocui unitatile CDTI de 1,9 litri cu 74 kW/100 CP si 88 kW/120 CP.

De la debutul sau din martie 2004, a treia generatie de autovehicule Astra a vandut peste 1,2 milioane de unitati.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro