Sari direct la conținut

[P] Vreau din România: Cum a crescut apetitul pentru produse locale și ce fac retailerii pentru a încuraja producătorii români

Smile Media
Vreau din România, Foto: Kaufland
Vreau din România, Foto: Kaufland

Pandemia a accelerat fenomenul „buy local”, iar produsele românești de pe rafturile magazinelor sunt tot mai căutate. Mulți consumatori au preferat, acolo unde au avut opţiunea, să aleagă produse cu proveniență locală. Gustul autentic, legătura emoțională față de rețetele tradiționale și grija față de mediu sunt câteva dintre motivele care influențează decizia de cumpărare.

Kaufland, unul dintre principalii retaileri la nivel național, și-a calibrat strategia pentru a rămâne aproape de agricultorii și fermierii locali, oferindu-le clienților accesul la produse locale proaspete, de aceeași calitate superioară. Din totalul de 2.900 de parteneri și furnizori, 2.400 sunt români. Mai mult, din fiecare din fiecare leu încasat de Kaufland România, 67 de bani merg la producătorii locali.

Astfel, la începutul acestui an, compania a anunțat lansarea unei noi identități vizuale pentru marca „Vreau din România”, printr-o campanie de comunicare 360. Gama „Vreau din România” cuprinde produse făcute exclusiv de producători și furnizori autohtoni, fiind prima marcă proprie a companiei realizată în întregime la nivel local, special pentru România.

Noua identitate pune accent pe întregul limbaj vizual, având drept inspirație tradiția și gustul autentic românesc, de acasă, emoția copilăriei și reconectarea cu originile. Toate aceste elemente au fost cuprinse de pictorița Monica Ghițescu în motivul Floarea vieții – o metaforă a energiei, vitalității și a nemuririi, pe un fundal din acuarele, care surprinde complexitatea culturii autohtone.

Lansată acum 4 ani, „Vreau din România” oferă o varietate de produse dedicate celor care vor să savureze din plin gustul tradițional românesc, și să se bucure de rețete care au trecut testul timpului. Primit foarte bine de consumatori, sortimentul a crescut treptat și și-a dublat numărul de produse. Printre cele 150 disponibile în prezent, se numără peste 90 de tipuri de carne proaspătă și mezeluri, precum și aproape 30 de tipuri de lactate și brânzeturi.

Rețetele sunt autentice, tradiționale, și conțin ingrediente de cea mai bună calitate, periodic monitorizată, purtând garanția calității mărcilor proprii Kaufland. Produsele sunt disponibile numai în magazinele Kaufland din România.

Kaufland are o reţea care a ajuns la 151 de hipermarketuri în România. Compania este în prezent al doilea cel mai mare jucător din retailul românesc şi are 15.000 de angajaţi. Reţeaua de magazine a avut în 2020, cele mai recente date disponibile, afaceri totale de aproape 1,3 miliarde de lei.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro