Sari direct la conținut

Wizz Air suspendă toate zborurile către Franța și Germania și mai multe zboruri dinspre Londra-Luton spre România. Ce primesc călătorii afectați

HotNews.ro
Avion Wizz Air, Foto: WizzAir.com
Avion Wizz Air, Foto: WizzAir.com

Wizz Air anunță că de pe 25 martie 2020, ora locală 23.00, va suspenda toate rutele care conectează România cu Franța și Germania până pe 8 aprilie inclusiv. Totodată, vor fi suspendate și zboruri de la Londra-Luton spre Constanța, Satu Mare, Suceava și Târgu Mureș. Pasagerii pot solicita rambursarea banilor sau 120% din valoarea achitată pentru călătorie în contul de client al companiei.

„Măsura este cauzată de restricțiile impuse de autoritățile române zborurilor comerciale operate între acestă țări în cadrul eforturilor de limitare a epidemiei de coronavirus”, anunță Wizz Air.

Totodată, ca urmare a restricțiilor de călătorie de pe teritoriul Europei, Wizz Air suspendă zborurile de la Londra Luton spre Constanța, Satu Mare, Suceava și Târgu Mureș, începând de azi și până pe 30 aprilie 2020 inclusiv.

Pasagerii cu rezervări afectate de suspendarea zborurilor vor fi informați automat prin e-mail dacă au rezervat direct pe wizzair.com sau prin aplicația pentru mobil. Clienții vor primi automat în contul de client WIZZ 120% din valoarea achitată pentru călătorie, sumă care poate fi folosită în următoarele 24 de luni pentru achiziția de produse și servicii Wizz Air.

Pasagerii pot alege rambursarea banilor – care va dura mai mult – și vor fi informați despre pașii necesari pentru un transfer bancar sau transferul către un card bancar printr-un e-mail separat. În acest caz, clienții vor putea primi doar 100% din suma achitată inițial. Pasagerii care și-au făcut rezervările prin intermediul agențiilor de turism – inclusiv agențiile de turism online – trebuie să ia legătura cu agenția de unde și-au cumpărat biletele, precizează compania.

„Wizz Air își cere scuze pentru inconvenientele pe care le pot produce aceste restricții de călătorie clienților și îi asigură că siguranța și binele pasagerilor și ale echipajului rămân principalele priorități ale companiei”, se arată într-un comunicat de presă.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro