Sari direct la conținut

Marea vulnerabilitate de care atârnă soarta lui Nicușor Dan la primărie: cum ne mișcăm prin București, 4 ani mai târziu?

HotNews.ro
Nicușor Dan, Foto: INQUAM Photos / Octav Ganea
Nicușor Dan, Foto: INQUAM Photos / Octav Ganea

Mobilitatea urbană este „problema numărul 1 a Capitalei”, iar rezolvarea ei se află pe primul loc, spunea actualul primar Nicușor Dan, în programul electoral cu care a câștigat alegerile în 2020.

„E perfect posibil ca Bucureștiul să scape de aglomerația sufocantă de pe șosele și să aibă, într-un mandat de patru ani, un transport public eficient și un trafic fluid”, explica el atunci.

Promisiunea e una uriașă pentru orașul în care oamenii pierd anual aproape 100 de ore în trafic, adică în jur de patru zile. Capitala ocupă locul 19 din 989 de orașe la nivel global, în ceea ce privește congestia în trafic.

După patru ani de mandat, Panorama analizează cu ajutorul experților ce a propus Nicușor Dan, ce a rezolvat, ce nu a reușit și ce se poate face în viitor în acest domeniu esențial pentru locuitorii unui oraș.

Citește continuarea pe Panorama.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro