Sari direct la conținut

Bechtel s-a mutat la Turda: angajari la rulota

Ziarul 21

Caravana atipica la Turda

Este vorba despre o caravana atipica, ceva neconventional, caravana locurilor de munca scoase la bataie de cei ce construiesc vestita autostrada din apropierea orasului, nimeni altii decat Bechtel. Spun atipica pentru ca, pana acum, in orasul de pe malurile Ariesului, nu a mai existat o astfel o astfel de campanie pentru atragerea fortei de munca. Inedit este mecanismul campaniei.

Angajatii unei firme de publicitate se plimbau prin oras cu un autoturism pe care era amplasata o boxa din care rasuna un spot de prezentare a firmei si a locurilor de munca disponibile. In acest mod locuitorii orasului au luat cunostinta despre acest lucru si locul unde se pot face inscrierile.

Cei interesati nu trebuia decat sa se prezinte la rulota viu colorata amplasata in parcarea din fata primariei. Aceasta rulota tinea locul unui birou a unei firme de consultanta care se ocupa de recrutarea fortei de munca pentru cei de la Bechtel.

Aici doritorii puteau consulta o lista cu locurile de munca disponibile, primeau formulare de inscriere care impreuna cu CV-ul personal vor fi trimise mai departe la Bechtel pentru a fi riguros analizate.

Din discutiile pe care le-am avut cu reprezentantul firmei de consultanta a resit faptul ca interesul pentru locurile de munca oferite de companie a fost crescut. Spun acest lucru deoarece numai joi, in jurul amiezii, peste 70 de persoane aveau depuse actele necesare angajarii si mai erau asteptate alte zeci care solicitasera formulare de inscriere.

Paleta locurilor de munca oferita a fost foarte larga mergand de la meserii care nu necesita prea multa calificare pana la meserii in care se cere o inalta calificare. Gradul de pregatire al celor ce au solicitat locuri de munca a fost si el foarte variat.

Au predominat persoanele necalificate sau cele cu 4, 6 sau 10 clase. Cele mai putine solicitari au fost in meseriile care necesita un grad mare de calificare precum translator, topografi etc. Iata ca astfel de campanii dau rezultate.

Poate si alte firme, sau cei de la ALOFM, ar trebui sa recurga la astfel de metode pentru a informa opinia publica in legatura cu locurile de munca disponibile. Asta pentru ca nu toata lumea se deplaseaza la agentia de recrutare, asculta radioul sau citeste un ziar.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro