Sari direct la conținut

Staţie de carburanţi din Roman, închisă de Protecţia Consumatorilor după ce şoferii au reclamat că au alimentat cu apă / Reacția MOL România

HotNews.ro
Pompa benzinarie - carburanti, Foto: Dreamstime.com
Pompa benzinarie - carburanti, Foto: Dreamstime.com

Staţia de carburanţi MOL din municipiul Roman a fost închisă temporar de comisarii Comisariatului Judeţean de Protecţie a Consumatorilor (CJPC) Neamţ după ce mai mulţi şoferi au reclamat, vineri, că au alimentat cu apă în loc de benzină sau motorină.

„Am solicitat documentele şi procedurile care stau la baza activităţii de comercializare a carburanţilor pentru a stabili circumstanţele care au cauzat acest incident şi pentru a ne asigura că măsurile corective sunt implementate corespunzător”, a declarat, într-un comunicat remis agenției Agerpres, comisarul şef al CJPC Neamţ, Vlad Ciurea.

Potrivit sursei citate, rezultatele controlului vor fi făcute publice în cel mai scurt timp.

Mai mulţi şoferi care au alimentat în staţia de carburanţi MOL din municipiul Roman au fost nevoiţi să cheme autoplatforme pentru a transporta maşinile în service, după ce acestea nu au mai pornit.

Rezultatele preliminarii arată că pompele staţiei de carburanţi ar fi alimentat cu apă în loc de benzină sau motorină, din cauze rămase deocamdată necunoscute.

Conducerea MOL România spune că situaţia de la Roman este „punctuală excepţională” şi le cere păgubiţilor să contacteze compania

Conducerea Companiei MOL România a precizat, prin intermediul agenţiei de PR, că situaţia de la staţia de carburanţi de la Roman, unde mai mulţi şoferi au alimentat la pompă cu apă în loc de carburant, este „punctuală excepţională” şi le-a cerut celor păgubiţi să contacteze compania.

„Este o situaţie punctuală excepţională, care a apărut ca urmare a unei intervenţii programate de calibrare a rezervorului. Am intervenit prompt pentru remedierea situaţiei. Suntem în contact direct cu cei care au făcut deja o sesizare către departamentul nostru de relaţii clienţi şi analizăm ce măsuri de suport şi compensare sunt potrivite pentru fiecare caz în parte. Îi încurajăm pe această cale pe cei care încă nu ne-au contactat, însă care au alimentat în seara zilei de 4 octombrie în staţia din Roman, să ia legătura cu noi”, se arată într-un comunicat de presă semnat de Georgiana Balan, de la SmartPoint, agenţia de PR a MOL România.

(Foto: Dreamstime.com)

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro