Pe scurt: Campanie globala Yahoo, reorganizare online la Reader's Digest, un studiu britanic privind stirile contra cost si o noua achizitie Thomson Reuters
HotNews.ro
Cititorii britanici de stiri pe internet nu sunt deloc incantati de intentia unor companii de a introduce plata pentru continutul online, arata un studiu citat de The Guardian. Wall Street Journal anunta o campanie globala de marketing a Yahoo!, iar Reader’s Digest isi reorganizeaza activitatile online pentru a-si intineri audientele, conform Financial Times.
- Numai 5% dintre cititorii care apeleaza cel putin o data pe luna la o sursa online de informatii gratuite spun ca ar plati pentru avea acces la continutul siteului lor preferat de stiri, daca acel site ar introduce un sistem de plati, potrivit unui studiu realizat in Marea Britanie de Harris Interactive si citat de The Guardian. Studiul arata ca trei din patru cititori ar schimba respectivul site cu un alt site de stiri, 8% ar continua sa citeasca doar titlurile cu acces gratuit, iar 12% spun ca nu stiu ce ar face intr-o atare situatie. Acelasi studiu mai arata ca cititorii tineri sunt mai predispusi decat ceilalti sa plateasca pentru informatie online, in timp ce utilizatorii cu varste de 35-44 de ani vor cauta, cel mai probabil, surse alternative de informare
- Grupul Yahoo! va lansa saptamana aceasta o masiva campanie globala de marketing prin care va introduce un nou slogan – „It’s You!” („Tu Esti!”), anunta Wall Street Journal, citand surse la curent cu aceasta initiativa. Potrivit sursei citate, campania publicitara este conceputa de Ogilvy&Mather si se concentreaza asupra ideii de personalizare a continutului si serviciilor Yahoo. WSJ scrie ca este de asteptat ca aceasta campanie sa dezvaluie, totodata, o serie de noi instrumente de personalizare a produselor si serviciilor Yahoo.
- Asociatia Reader’s Digest, a carei operatiune americana a anuntat luna trecuta ca cere protectie in baza legii falimentului, incearca in prezent sa-si reorganizeze activitatile online pentru a atrage audiente mai tinere, scrie Financial Times. Sursa il citeaza pe Jonathan Mills, director general al readersdigest.com, potrivit caruia „noi am fost serviciul Google News al anilor 1920. Am fost primul agregator” – referire la inceputurile publicatiei Reader’s Digest, ce consta in prezentari sumare ale unor carti sau articole din alte publicatii. Potrivit FT, grupul intentioneaza sa inlocuiasca mai multe siteuri internationale, urmand ca noile siteuri sa se bazeze pe o singura platforma, dar sa publice continut propriu.
- Grupul Thomson Reuters a anuntat, luni, ca a ajuns la un acord cu grupul bursier NYSE Euronext pentru a prelua de la acesta Hugin Group, o companie cu sediul la Oslo ce distribuie comunicate de presa catre companii din Europa, informeaza Reuters. Sursa citeaza publicatia norvegiana Dagens Naeringlsliv potrivit careia pretul acestei achizitii ar fi de 40-42 milioane de euro. Hugin este o companie fondata in 1995, are 105 angajati si opereaza in Norvegia, Germania si Franta. Potrivit unei informari Thomson Reuters, achizitia, ce urmeaza sa se incheie in ultimul trimestru, are drept scop sa sustina strategia grupului de a oferi clientilor corporate servicii de relatii publice si relatii cu investitorii.