Sari direct la conținut

Leo Burnett – nominalizata de doua ori la Euro Effie

SmartFinancial.ro

Campania cu care Leo Burnett a obtinut nominalizarea anul acesta este „Tide pentru Supermame”, conceputa pentru brandul Tide, client Procter & Gamble, se arata intr-un comunicat remis ziarului financiar electronic www.SMARTfinancial.ro.

Nominalizata la categoria FMCG (bunuri de larg consum), campania este adresata mamelor si s-a remarcat prin executii, care au trecut de barierele comunicarii clasice.

„Tide pentru Supermame” a fost creata de Leo Burnett Romania si implementata cu success in alte tari din Balcani (Bulgaria, Bosnia Hertegovina, Serbia, Muntenegru, Moldova, Macedonia).

Aceasta nominalizare reprezinta o validare la nivel european a medaliei de aur obtinuta de campania „Tide pentru supermame” la Effie Romania, confirmand totodata statutul Leo Burnett de cea mai strategica agentie din Romania.

„De 4 ani dominam Effie Romania, obtinand cele mai multe premii la nivel national. Campaniile realizate de noi functioneaza nu numai in tara noastra, iar Leo Burnett Romania a inceput sa exporte eficienta”, a declarat Razvan Matasel, Deputy Managing Director si Head of Planning la Leo Burnett Romania.

Integral in Smart Financial

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro